spenen voor sneldrinkers

Hoi,
Isis (10 weken) drinkt haar flesjes echt te snel (165ml in 10 min.). Pauzes inlassen is ook niet fijn! We hebben al -tig spenen gebruikt, gebruiken nu de medium dental speen van Difrax, die gaat sinds een paar dagen ook te snel, tot frustratie van Isis en ons! De dental small speen gaat weer te traag,pffffffffffffffff, Nutriton geven we niet, krijgt ze diarre van...............iemand advies?
x Esther

Hoi,

Heb je de dodie 123 speen   al uitgetest? Je kan dan tijdens de voeding varieren met de snelheid 1 is heel langzaam 2 iets sneller etc. Werkt bij mijn zoon prima ik begin meestal met 2 en eindig met 3.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes spookje

Hoi. Ik heb ook de 1-2-3 speen van difrax. Ik heb hem sinds gisteren en hij bevalt goed tot nu toe. Ik heb hem op stand 2-3 maar ik heb ook johannesbroodpitmeel bij de melk dus die is iets dikker. Heb vanochtend zelf eens aan de speen gezogen om het verschil te merken maar wat moeten ze hard zuigen zeg! Dat wist ik niet.
Groetjes Mikkie.

Ik zou toch de small dental speen gebruiken en die ietsjes oprekken door er met een steriele naald in te prikken. Dan is het gaatje toch ietsjes groter dan de small en kleiner dan de medium speen.

Hoi,

Ik heb mijn dochter ook altijd de small speen gegeven, tot 1 jaar zelfs. De eerste keren gaat het idd. heel langzaam, maar het gaatje rekt vanzelf uit en dan ging het bij mijn dochter het beste. Tot  ze toe was aan een nieuwe speen en dan had ze weer een paar flessen zwaar werk.

Groetjes

Terug
Bovenaan