spenen

ik heb nitrix gehaald en het bij in de fles gedaan maar nu krijgt mijn zoontje helemaal niets meer uit de fles (avent)
met speen 1 hup ik naar de winkel speen 2 opgehaald en voor een normale fles een 1-2-3 varia speen vanaf 1 dag uit num.2 kon hij ook niets krijgen tja echt heel langzaam en wordt heel moe van het drinken. ik alles in de andere fles gedaan 1-2-3 speen maar daar komt bij 1 veel te veel uit en in een mum van tijd was de fles leeg. mijn vraag ik welke speen julie ervoor gebruiken. de hoeveelheid nutrix (ik had eers 2 schepjes op 100ml en een andere fles 1 schepje maar hij kreeg het er niet uit
 
Wij hadden hetzelfde probleem, wij hebben ook aventflessen en deden het zo:
Op 210 cc voeding, 4 maatschepjes nutrix. Wij begonnen dan met speen nummer 3 erop. Dat gaat dan in het begin goed, maar tegen het einde van de fles is het toch wat dikker omdat de nutrix wat onderin blijft zitten. Dan verwisselden wij de speen voor een 1 2 3 speen en gaven dan standje 1. En dan ging het niet te snel.
Het is een heel gedoe, maar het werkte wel heel goed.
Succes ermee
 
Ik gebruik zelf geen aventflessen, maar gewoon de papspenen van de prenatal en ook daar komt de pap vaak moeijlijk uit. Ik heb dat opgelost door er gewoon een gaatje bij te prikken in de speen, sindsdien gaat het prima.
 
Terug
Bovenaan