spenen

Hallo!

Mijn dochtertje van bijna 5 maanden heeft nog steeds de dental speen voor pasgeboren baby's op haar flesje. Zij zuigt nl ontzettend hard aan haar fles en als we een speen geven met een wat groter gaatje is de fles binnen een paar minuten leeg, met als gevolg dat ze alles uitspuugt. Voor het vele spugen voegen we al Nutriton (johannesbroodpitmeel) toe, dan wordt de voeding dikker. Nu is deze speen niet meer verkrijgbaar, maar alle andere spenen zijn te groot, de ronde kersenspenen, de 1-2-3-spenen, de kleinste speen van het kruidvat, ik heb er al zoveel uitgeprobeerd. Is het normaal dat ze nog steeds zo'n kleine speen gebruikt? Weet iemand welk merk ook spenen heft met hele kleine gaatjes?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Petra
 
Hoi petra.
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn 6 maanden oude zoontje. Alles had hij zo op met andere spenen en spuugde veel. Ik gebruik ook nutriton en met de 1-2-3 speen van dodie. (4 maanden)
Aleen passen ze vlgs mij aleen op de dodie flessen. Bij de andere flessen lekken ze.

Sucses groetjes Chantal
 
hetzelfde probeel, ik gebruik de difrax spenen, zoontje is 4 maanden maar gebruik nog steeds de s maat als ik een grotere maat pak drinkt hij de fles binnen 7 min leeg te snel dus, wel pas ik nu aan de tijd aan welke speen ik gebruik, overdag heeft hij mindedr honger of eerder moe dus kan ik dan wel maat m gebruiken en de andere keren pak ik de s maat , zo gaat het goed.
 
Ik heb net bezoek gehad van de felicitas hostess. Zij had een nieuw soort fles met speen bij haar. Deze was van Nuby (de firma die ook de lepeltjes heeft die verkleuren bij warmte). Deze speen had bobbeltjes voor het masseren van het tandvlees. De opening past zichzelf aan aan de zuigbehoefte van het kindje. Je bent dus niet meer aan het draaien om de goede 1-2-3 opening te hebben. Geen idee of het werkelijk helpt, maar wie weet het proberen waard.
 
Bedankt voor jullie reacties! ik gebruik nu de S van difrax en dat gaat best goed.
Marianne, weet jij toevallig waar je die Nubyspeen kan kopen, hetlijkt me wel wat om te proberen!
Groetjes,
Petra
 
Terug
Bovenaan