spenen

onze kleine man wil geen speen! nou zou je zeggen...laat hem lekker...maar; hij wil wel op onze vinger sabbelen, met als gevolg: kind op de arm en een lamme vinger! hij valt namelijk ook alleen maar in slaap als hij eerst kan sabbelen.
ik vind het heel vervelend worden en heb al een grotere speen...platte speen...ronde speen...etc...geprobeerd maar hij weigerd pertinent!boef!
wie heeft dit nog meer en heeft misschien een tip?

Dan zit er niks anders op dan hem af te laten 'kicken' van jullie pink! Hem dus een tijdje gunnen om in slaap te vallen. Want als ze eenmaal aan een speen/pink gewend zijn willen niet zomaar meer zonder.
En het lijkt me onhandig als ie jullie vinger nodig heeft, vooral als ie nog eens 's nachts gaat spoken, dan kun je erbij blijven zitten.

Dus ja... gun hem een huilhalfuurtje voordat ie in slaap valt.

Hier ook geen speen en wil ook eigenlijk niet sabbelen aan de vinger.Af en toe doet wel bij mijn man maar niet noemenswaardig.
Aan mijn vingers doe ik al niet want ik heb van acryl nagels ben veelste bang dat ik er een verlies en dat zei ze in haar mond krijgt.

Heb van een vriendin spenen uit Duitsland gekregen om uit te proberen ook deze wilde ze niet.
Dit zijn net weer andere als in Nederland.

Succes ermee!

Hier wou Eline in het begin ook alleen maar mijn pink hebben. savonds heeft ze een huiluurtje en dan leg ik haar bij me zoals ze bij mij altijd dronk. Speen erin en dan slaapt ze zo.

Milan wil ook geen speen. In begin heeft hij heel even speen gehad maar dat ging al niet van harte. Hij heeft nu zijn duim en eingen vingers gevonden en daar sabbelt hij op.

Terug
Bovenaan