A
Anoniem
Guest
Hoi,
Ik ben eigenlijk een najaar-mama maar daar zijn ze niet zo actief als hier vandaar dat ik mijn vraag aan jullie stel.
Mijn dochter, 16 mnd, heeft altijd een speentje in bed. Alleen in bed krijgt ze hem, voor de rest heeft ze hem niet nodig. Ze gebruikt hem als inslaper, als ze slaapt trekken we hem uit haar mond. De speen zit aan een doekje en als ze 's nachts wakker wordt pakt ze hem 8 van de 10x zelf (de andere keren moeten wij eruit om hem te geven).
Maar de laatste paar wkn bijt ze ze kapot. Ze heeft dond - vrijdag nacht dus 2 speentjes kapot gebeten. Vrijdag een nieuwe gekocht en trok deze dus net uit haar mond en deze is ook alweer kapot. Zo heeft ze dus de afgelopen 4 wkn 5 spenen versleten . Nu heeft ze dus niets aangezien het morgen zondag is. Ben ook eigenlijk niet van plan om iedere dag een nieuw speentje te kopen.
Vraag me alleen af of jullie kids dat ook doen. Ze is vast niet het enige kind met tanden en een speen. Welke speen kan ik kopen? Ik had altijd die van BIBI en had nu eens NUBY geprobeerd.
Ze is er echt nog niet aan toe om zonder speen in slaap te vallen, 's Nachts wil ze ook vaak een speen in haar mond. Ik ben bang dat we anders een heleboel slapeloze nachten gaan krijgen en we hebben nu zo'n lekkere langslaper .
groetjes Kruimel