spenenvraag

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Ik ben eigenlijk een najaar-mama maar daar zijn ze niet zo actief als hier vandaar dat ik mijn vraag aan jullie stel.

Mijn dochter, 16 mnd, heeft altijd een speentje in bed. Alleen in bed krijgt ze hem, voor de rest heeft ze hem niet nodig. Ze gebruikt hem als inslaper, als ze slaapt trekken we hem uit haar mond. De speen zit aan een doekje en als ze 's nachts wakker wordt pakt ze hem 8 van de 10x zelf (de andere keren moeten wij eruit om hem te geven).
Maar de laatste paar wkn bijt ze ze kapot. Ze heeft dond - vrijdag nacht dus 2 speentjes kapot gebeten. Vrijdag een nieuwe gekocht en trok deze dus net uit haar mond en deze is ook alweer kapot. Zo heeft ze dus de afgelopen 4 wkn 5 spenen versleten . Nu heeft ze dus niets aangezien het morgen zondag is. Ben ook eigenlijk niet van plan om iedere dag een nieuw speentje te kopen.
Vraag me alleen af of jullie kids dat ook doen. Ze is vast niet het enige kind met tanden en een speen. Welke speen kan ik kopen? Ik had altijd die van BIBI en had nu eens  NUBY geprobeerd.
Ze is er echt nog niet aan toe om zonder speen in slaap te vallen, 's Nachts wil ze ook vaak een speen in haar mond. Ik ben bang dat we anders een heleboel slapeloze nachten gaan krijgen en we hebben nu zo'n lekkere langslaper .

groetjes Kruimel

Hee jij ook hier?  Difrax heeft dental speentjes en die zijn gevuld en misschien moeilijker kapot te krijgen?! Ik heb er geen ervaring mee maar het dochtertje van mijn neef beet ze kapot en toen zijn ze accuut gestopt met spenen/ Ze heeft er 2 nachtjes om gevraagd en toen was het over,

lfs ing

Mijn zoontje (nu 2) deed dat ook laatst.
Toen heb ik er een van difrax gekocht, vanaf 18 maanden en deze is nog heel!
(tot nu toe) Hij heeft hem nu al een lange tijd en deze voelt ook er hard aan, dus wie weet??

Succes!

Hoi Inge en Mirjam,

Zijn die 18+ speentjes gewoon te koop bij een drogist? Heb ze namelijk nog nooit gezien (ook nooit goed op gelet trouwens )
Ik ga snel zoeken, tnx......

groetjes Kruimel

Hooooi!

Ja bij de drogist maar zowiezo bij prenatal! Er staat iets van filled of semi filled op. Even vragen bij prenatal.

lfs ing

hoi hoi

hier ook een difrax speen hoor van 18+
Ryan bijt er ook wel eens op maar hij heeft ze tot nu toe nog niet kapot gebeten

je moet wel even opletten of je een combi (rechte speen) of een dental speen(gewone) pakt

ze zijn wel vrij prijzig bijna €5,00 maar ze verkopen ze bijna overal
apotheek hier, etos, kruidvat, prenatal,AH.

succes groetjes moekje

Hoi Kruimel!

Mijn dochter van bijna 22 maanden beet een paar weken terug ook opeens haar Bibi spenen van 12+ stuk, dat vond ik zo zonde, want het was al raak na 1 nacht!
Toen ben ik bij de Prenatal geweest en vroeg naar Bibi spelen van 18+, maar die bestaan niet, zei de verkoopster. Ze raadde me aan om de Difrax spenen van 18+ te gebruiken, die voelen idd veel harder aan en tot nu toe gaat het goed, ze zijn nog niet stuk!
Alleen zijn ze best wel prijzig, ik kocht ze voor 4,50 euro per stuk MET 15% korting bij de Prenatal.
Je kan ze ook via de website van Difrax bestellen, alleen komen daar dan nog verzendkosten bij.
Op de 9 maanden beurs kostten ze 4 euro per stuk :)
Succes!

Groetjes,
Shivana

HoiHoi,

Ik ben gisteren (het was koopzondag) meteen naar de winkel gerend om de Difrax 18+ te kopen.
Want onze langslaper (van 19:00 tot  +/- 9:00 - 10:00 uur 's morgens ) was  zondagochtend wel ERRUG vroeg wakker zonder speen hahahaha . Om 5:00 uur lag ze al te mopperen en te jammeren dat ze der speen niet kon vinden. Afelopen nacht heeft ze, met der nieuwe speen,  weer heerlijk geslapen en uitgeslapen.
Dus bedankt voor jullie tip , hopelijk bijt ze deze niet kapot.

groetjes Kruimel

Terug
Bovenaan