sperma allegie?/miskraam

Hallo allemaal,

ten eerste allemaal veel sterkte met het verlies van jullie kindje(s).Verschrikkelijk om te lezen wat jullie door moeten maken. Ik heb zelf vorige week een miskraam gehad , ik was nog maar net zwanger, 5 weken.
Dit is al de tweede keer dat het is gebeurd, vier jaar geleden heb ik een miskraam gehad met 7,5 week.

ik zit een beetje in de put nu. Het is namelijk zo dat de gemeenschap bij mij en partner ook niet vanzelf gaat; ik heb hele erge pijn als hij in mij klaarkomt, dit brandt dan vreselijk en moet dan wel een paar uur wachten voordat het eindelijk minder wordt. Dit is dus een groot probleem. tIs wel heel persoonlijk wat ik jullie allemaal vertel, maar ben benieuwd of iemand dit herkent; ik ben onder behandeling bij gyneacoloog en dermatoloog, ze denken nu aan een sperma allergie.

Ik ben al 1,5 jaar met de pil gestopt en wil graag een kindje, maar zoals jullie kunnen lezen gaat het maken van een kindje al heel moeilijk. De afgelopen maand ging het heel goed, zonder pijn en meteen zwanger...maar weer geen goede zwangerschap..

Ik ben blij dat ik nog geen volgroeid kindje in mijn buik had, die ik had gezien en gehoort, maar ook dit valt me zwaar..heel zwaar.

bedankt voor jullie tijd,

liefs m

Hoi hoi,

Jeetje, geen leuk verhaal. Maar helaas kan ik me er een klein beetje in vinden. Jaren lang heb ik een soort angst voor seks gehad. Niet dat ik me  het bewust was, seks deed alleen altijd pijn. Toen ik voor iets bij een psygoloog liep kwam ook dit ter sprake en zij vroeg zich af het het tussen mijn oren zat. Gelukkig was dit ook zo en langzamerhand ging het doordat ik me nu bewust was van de angst beter en nu kan ik me heel soms zelfs ontspannen tijdens de seks en ben ik zelfs al een aantal keer klaar gekomen. Dit lukt trouwens alleen als ik een glaasje wijn ofzo op heb. Het is een langzaam herstel, want ik ben er nou al bijna 7 jaar mee bezig, mar ik heb de hoop dat er een dag komt wanneer seks makkelijk en echt lekker wordt.
Gelukkig wordt ik wel snel zwanger en ben ik al 5 keer zwanger geweest en heb al 3 mooie kindjes en zijn we weer begonnen met oefenen voor een vierde.
Dit is niet helemaal hetzelfde als bij jou, maar ik begrijp hoe je je moet voelen. Ik leef met je mee.

Groetjes Joyce

Hoi,
Ik heb zelf geen sperma allergie maar zit wel op mijn derde miskraam te wachten en dat is intens verdrietig. Het lijkt mij extra zwaar als zwanger worden ook moeilijk gaat.
Heel veel sterkte.
A.

Hey meid,

Ik wou even reageren op jouw berichtje,want ik had net hetzelfde.

Bij mijn twee eerste vriendjes had ik hier totaal geen last van,of een heel heel klein beetje,maar bij mijn 3de vriendje deed het zo'n pijn,dat ik haast niet meer wou.
Ik wist niet wat me overkwam..soms duurde het wel een uur voor de pijn weer zachtjes wegtrok.Ik ben naar mijn ha gegaan.
Ze vertelde me dat het hoogstwaarschijnlijk een heel normale reactie was van mijn lichaam.

Hier komt een beetje chemie:
Het sperma van een man kan je een beetje vergelijken met een 'base'
Het vrouwelijke goedje is uiteraard een 'zuur'
Deze twee neutraliseren elkaar.
Wanneer de zuurtegraad niet meer in orde is,komt er een brandende,zeurende pijn.
Elke man zijn sperma is verschillend,daardoor kan je er bij de 1 wat meer last van hebben dan bij een ander.

Oplossing:
Ze schreef me een vaginale douche voor.
Daarmee spoel je na afloop gewoon je vagina uit..en je hebt geen pijn meer.
Je kan het ook gewoon zonder voorschrift bij de apotheker gaan halen.
Het is een wondermiddel als je dit probleem hebt..
En bovendien voel je je lekker fris.
Als je natuurlijk zwanger wil geraken weet ik niet of dit ook zo efficient is.
Maar je kan het altijd al doen om gewoon eens een keertje te genieten van dit intieme moment.

Ik hoop dat je iets hebt aan deze informatie,en ik wens je heel heel heel veel sterkte toe

Liefs Niunia

Terug
Bovenaan