Sperma donor?

Hallo ik ben Annelies en heb een partner die helpt de wens van kinderloze ouders te vervullen. Het is gekomen doordat wij zelf veel gezonde kinderen hebben. Echter een zus van mij kon niet zwanger worden omdat haar man geen levende spermacellen had. Wij hebben toen geholpen en zij heeft inmiddels 2 kinderen. Dit geluk willen wij iedereen laten voelen vandaar dat wij helpen. Heb je interesse in deze gratis 'hulp'? Mail dan naar

gratispermadonoren-subscribe @yahoogroups.com

of mail naar Annelies26@yahoo.co.uk

Ik heb ook zo m'n twijfels over dit berichtje. Misschien ben ik wat ouderwets maar ik moet er niet aan denken. Waarschijnlijk zijn mensen die geen kinderen kunnen krijgen er misschien blij mee maar ik denk dat wij het nog even proberen op de normale manier. Meiden, we gaan voor onze eigen vent. Tenminste, ik wel. Bedankt voor het aanbod, waarschijnlijk met de beste bedoelingen bedoelt.

Tuurlijk, goed bedoeld. Maar net zo goed bedoeld als een jehova getuige aan de deur. Iemand die een donor zoekt gaat toch niet zitten wachten tot er zich een aanbiedt??? Dan ga je zelf op zoek. Volgens mij zitten we hier idd niet op te wachten, wij proberen eerst zwanger te worden van onze eigen hubbie!

Terug
Bovenaan