Sperma en vruchtbaarheid...

<p style="text-align: left;">Goede morgen dames! </p><p>Even een gênant onderwerp.... </p><p>Heeft de hoeveelheid sperma en de kracht dat het eruit komt te maken met de vruchtbaarheid? </p><p>Mn zwager heeft volgens mn schoonzus super zaad... spuit hard en veel en tja ze zijn zwanger wanneer zij dat willen (nu hun 5e). </p><p>Als dit niet het geval is ben je dan minder vruchtbaar? </p><p>Gênant maarja wil t toch even vragen / weten. Word er nogal onzeker van.</p>
 
Ik weet niet of de kracht echt verschil maakt, maar de hoeveelheid kan wel uitmaken ja! Al hoeft het niet automatisch zo te zijn dat meer sperma altijd een hogere vruchtbaarheid betekent. Dat hangt vooral af van de hoeveelheid zaadcellen per ml sperma (veel vocht maar weinig zaadcellen heeft dus helemaal geen zin). Het is natuurlijk de bedoeling dat er zoveel mogelijk zaadcellen de baarmoeder binnengaan, omdat er dan een grotere kans is dat er ook 1 de eicel bereikt.
 
Daar sluit ik bij aan! De hoeveelheid zwemmers zal miss je kans vergroten.. wat de kracht betreft is t onzin denk ik, ik heb gewoon met mijn kont omhoog gelegen om de zwaartekracht te helpen haha
 
Terug
Bovenaan