Sperma komt er meteen weer uit

A

Anoniem

Guest
Wij proberen vanaf september om zwanger te worden, na het vrijen komt al het sperma er meteen weer uit, is dit normaal, hebben andere vrouwen dit ook? HELP!!!

hey baby,

ik heb het ook wel eens hoor, maar wat ik voor de gein wel eens heb geprobeerd gewoon je benen omhoog hurken tijdens het liggen, en wat ook help is doggystyle doen want dan schijnt het sperma er dieper in te gaan

groetjes en succes

Bedankt voor je reactie, moeten we dat maar eens gaan proberen. Misschien dat er op de oude manier evengoed wel wat naar binnen gaat hoor, maar ja we hebben er geen miscroscoop bij liggen ha, ha,ha.

probeer het maar eens, en wat misschien ook kan helpen zorg  dat je naar de wc bent geweest voordat je gaat klussen, ik moest eerder vaak naar de wc en dat is ook niet erg goed....gaat alles er meteen weer uit naar mijn idee...

en neem er maar geen microscoop bij lijkt me niet erg bevoordelijk voor de sfeer.
hahah

groetjes

Hoi hoi.

Wat ik een tijd terug heb gelezen is, is dat als je vriend is klaargekomen dat je dan zelf erna klaar komt.
Het schijnt een 'zuigende' werking te hebben.

Suc6

Liefs blondje24

He meis,

Ik zou je niet te druk maken hoor. Ik heb dat ook altijd maar na de daad blijf ik altijd even met mijn kont omhoog liggen.

Er zwemmen er altijd wel door hoor.

Kijk maar naar mij want ik ben nu   5 weken zwanger!!

Succes.

Hoi,

Er komt altijd een gedeelte gelijk weer uit, dat is hartstikke normaal! Nooit eerder opgevallen? Als je voor het "eggie" gaat, dan valt je toch opeens meer op, vind je niet?

Succes ermee!

Groetjes, mamavanLucas

Terug
Bovenaan