sperma opvangen

A

Anoniem

Guest
Ik heb misschien een rare vraag maar wij zijn al 3 jaar bezig om zwanger te worden en daardoor word het ook steeds moeilijker om op 'verplichte' dagen te 'klussen' Weet iemand of wij sperma op kunnen vangen in een spuitje of iets dergelijks in een niet- vruchtbare periode en dit later gebruiken als ik wel mijn vruchtbare dagen heb. En zo ja, hoe en waar bewaar je dit dan ?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Hoi hoi,je kunt het beste een plasbakje bij je apotheek halen,en het daarin opvangen,en dan met een spuitje inbrengen,vergeet niet als je klaar bnt het bakje uit te koken.en het sperma kun je het beste in de vriezer bewaren,volgens mij, veel sucses gr manuela

Hoi!

Je kan inderdaad sperma opvangen en via een spuitje inbrengen.
Bewaren in de diepvries gaat niet, daar zijn onze diepvriezers helaas niet geschikt voor!

Succes ermee.

Ginger

Ik heb het ff voor je opgezocht,

Men neme een jampot.... wel ff uitkoken en goed af laten koelen, en aan de lucht laten drogen. (op zijn kop op de verwarming)
voor het inbrengen van het sperma geld een minimum en een maximum wachttijd,
de min. tijd is 10 minuten om het sperma te laten vervloeien, bij sommige mannen duurt het een half uur.
Dan pas is het geschikt om het in te spuiten.

Hitte, kou en zonlicht tasten het sperma aan.
Na een uur gaan de eerste zaadcellen ter ziele, dat is niet zo erg, de zwakke gaan eerst. Wel moet het binnen twee uur zijn ingebracht.

Invriezen doet de kwaliteit van het sperma geen goed, dit is dan ook niet raadzaam, zonder medische controle.

Terug
Bovenaan