Sperma sijpelt eruit...

Beetje vreemde vraag misschien, maar hij houdt me toch al een tijdje bezig. Maakt het uit of je vriend/man bij het klaarkomen ver 'spuit' als je zwanger wilt raken? Bij mijn vriend 'druipt' het er meer uit, en ik ben wel eens bang dat dat iets zegt over zijn vruchtbaarheid. Of dat de zaadjes veel harder zouden moeten zwemmen om in mijn baarmoeder te komen.
Iemand een idee?
 
Volgens mij maakt dit niks uit, bij mij loopt het er altijd meteen weer uit en ik moet dan ook altijd meteen plassen. ik heb me ook wel eens afgevraagd of dat uitmaakt. Wat ze ook wel eens aanraden (het is niet romantisch) is om direct nadat je het gedaan hebt een kussen onder je achterwerk te doen zodat dat allemaal wat hoger ligt. En dan 5 minuten blijven liggen (het is niet bepaald aantrekkelijk met je hand tussen je benen zodat er niets uit kan lopen en dan ook nog een kussen eronder, maar ach het is voor een goed doel!
succes
 
Hoi, dank voor je reactie. Maar ik bedoelde eigenlijk dat het sperma uit zijn penis 'sijpelt' als hij klaarkomt, en niet echt 'spuit'. Beetje vreemd verhaal, maarja.
Inderdaad heb ik ook altijd dat het er na het vrijen bij mij meteen weer uit loopt, maar dat heeft volgens mij iedereen...
 
volgens mij maakt dat niet uit, bij mijn vriend "sijpelt" het er ook uit en ben gewoon zwanger geworden. ik heb toen inderdaad voor de zekerheid wel met mijn billen op een kussen gelegen. Maar weet niet of dat ook echt verschil heeft gemaakt.
 
Bij mij liep het ook direct weer uit. Maar wat ik wel deed voordat ik zwanger werd, was mijn benen een paar tellen echt helemaal de lucht in. Het klinkt misschien raar maar dan voel je letterlijk alles naar binnen stromen en alle lucht er uit stromen. Soms moet je de natuur gewoon een handje helpen als je geen geduld hebt. Ik was meteen zwanger de eerste keer!!!!!

En lol hadden we ook...
 
hoe weet je dat, dat het eruit sijpelt? Dat gebeurt toch in je dan kan je het toch niet zien? Maar volgens mij maakt het ook niet uit hoor, goed zaad zwemt heel hard de goede kant op.
 
Terug
Bovenaan