Sperma thuistest negatief ervaringen

<p>Heeft iemand ervaringen met thuistesten van sperma waarbij een negatieve uitslag is? En of je bij zo'n negatieve uitslag door het laboratorium mag laten testen. we wilde dit al eerder maar mocht niet omdat we nog geen jaar bezig waren. </p><p>Mijn vriend heeft vandaag getest en hij is negatief. Ik heb zoveel vragen, maar de huisarts is pas vanaf maandag weer te bereiken dus ik dacht ik vraag hier even rond. </p>

Wij hebben precies dezelfde ervaring. Mijn vriend heeft vorig jaar een thuistest gedaan, op dat moment waren wij nog maar 3 maanden bezig om zwanger te worden. De uitslag was negatief. Hij heeft toen ook de huisarts gebeld en flink moeten aandringen op een labtest. De huisarts vond het nog niet nodig, omdat we nog geen jaar bezig waren. Wij vonden het wel nodig en uiteindelijk mocht hij sperma inleveren in het ziekenhuis. Uit die test bleek dat hij wel vruchtbaar is! Laat je dus absoluut niet leiden door deze uitslag! 

Jeetje wat heftig als die negatief is! Welk merk heb je gebruikt? Misschien dat daar ook nog verschil in kan zitten. En misschien ook wel fijn als je weet dat de huisarts dan misschien wat snelle wil onderzoeken.

hier precies tegenovergestelde: ik ben in juli gestopt met de pil en alles lijkt meteen perfect: goede cyclus, mooi regelmatig, duidelijke ovulatie, maar niet zwanger. Dacht dus dat het aan mijn vriend lag (hij rookt een pakje sigaretten per dag), maar 2 dagen terug heeft hij een test gedaan en die was goed. Nu dus volop in onzekerheid dat het aan mij ligt :( maar kan nergens terecht met het gevoel 

Thanks dames, we gaan morgen de dokter bellen. Ik wil inderdaad me ook niet te snel af laten schepen en een test in het ziekenhuis inleveren. Hopelijk doet de dokter niet te moeilijk. Wat voor uitslag krijg ja na zo'n onderzoek, alleen wel of niet verminderde vruchtbaarheid of wat meer gedetailleerd? 
@fleurbo van SpermOk de recensies zijn allemaal goed. 95% betrouwbaar geeft de test aan. 
Snap dat het machteloos voelt, je kan altijd naar e huisarts gaan met je gevoelens. Misschien doen ze nog niks maar dan kun je het iig vast aangeven en misschien kan de huisarts wat advies geven. Er hoeft natuurlijk niks mis te zijn, elke keer 15 tot 20 % kans dus probeer hoopvol te blijven. 

Hopelijk zijn jullie net die 5% waar hij de verkeerde uitslag geeft en is het toch allemaal goed! Idd morgen de dokter bellen en ook gewoon voet bij stuk houden dat jullie willen laten testen. Dan heb je inderdaad een uitslag met wat meer uitleg over wat het nu precies betekent. 
hopelijk heb je snel meer zekerheid! Laat je het weten?

Gelukkig we mogen een test doen, nog twee en halve week wachten voor de uitslag dus dat voelt wel mega lang. Komend weekend waarschijnlijk mijn eisprong, dit wordt denk ik een iets minder perfecte ronde met om de dag en in de ochtend en uitgebreid de tijd nemen. Ik moet namelijk werken incl. Slaapdienst dit weekend en we kunnen pas vrijdag beginnen ivm de spermatest. Beetje jammer dat ik net bij de accupunturist ben geweest om mijn eisprong te stimuleren. Nou ja wie weet is er een kans?

Terug
Bovenaan