sperma??

even een vraagje als je iedere dag vrijt word de kwaliteit van het sperma dan minder?? we zijn nu 2 weken om de dag aan het klussen en dit weekend is mijn eisprong enwillen we iedere dag klussen is dit verstandig?? ik heb volop gezocht op internet maar ik kan er niet veel over vinden.
 
hoi ze zeggen dat het sperma wat sloper word maar ongezien mannen zoveel sperma aanmaken per dag denk ik dat dat wel mee zal vallen,ik probeer ook echt dit weekend elke dag te vrijen op goed geluk,jij ook veel succes
groetjes bo
 
Goed sperma blijft minimaal 48 uur wachten of er een ei langskomt. Elke dag vrijen geeft een kwaliteitsverlies van 60%. Zonde om precies voor je eisprong slecht zaad binnen te krijgen!
 
dat is veel ja ik ga er even over dubben dat zou betekenen dat we het pas morgenavond weer moeten doen maar wat nou als mijn eisprong morgenochtend komt dan is het oude zaad al 'uitgewerkt' want we hebben het gisteravond gedaan.
 
Nee hoor, 48 uur is twee hele dagen. Dat zaad van gisteravond blijft leven tot zaterdagavond (minimaal, het kan nog langer). Dus als je eisprong morgenochtend is, is er niets aan de hand. Morgeavond weer klussen en je hebt optimaal zaad voor de volgende 48 uur.

Moeilijk hè, als ik in mijn vruchtbare dagen zit wil ik wel 5x op een dag, maar da's dus niet slim.
 
een oplossing.klus met 2 mannen zo heb je elke dag goed zaad.en een goede raad!!!kies een man die slimmer is dan jij anders worden dat super slimme kindjes zeg
 
ik zou dan het liefste de hele dag klussen inderdaad ik ken dat gevoel ook ja maar bedankt voor je advies daar kan ik wat mee.

en voor het advies hierboven nee ik blijf mijn mannetje trouw en ik heb geen 2 mannen nodig mijn man telt al voor twee.

succes allemaal en bedankt!!!
 
Terug
Bovenaan