Spetteren in badje

A

Anoniem

Guest
hee dames,

ik ben nieuwsgierig of er meiden zijn die het zelfde als ons hebben en hoe zij dit oplossen:
Onze geweldige dochter, 16 weken, trappelt sinds gister enorm met haar beentjes als ze in badje zit, met als gevolg dat alles maar dan ook werkelijk alles zeiknat is..  We hebben een hele kleine badkamer, 1 bij 2 m en met een douche (dus geen bad).. we doen haar dus in badje in haar eigen slaapkamer... zijn er meiden die hetzelfde doen en hoe lossen zij dit op of dweilen ze gewoon?? hahaha..

groetjes Chantal

Hoi Chantal,

Ons dochtertje van 18 weken spettert ook enorm in bad, wij hebben nu een zitje in bad gekocht en dat gaat perfect. Het is te koop bij Prenetal.

Succes.

Gr. Floor

Wij hebben laminaat in de slaapkamer en ik 'dweil' de vloer dus na elke wasbeurt. Is toch maar een klein stukje (rondom het badje).

Groeten,
Chantal (& Mirte 13w)

Hallo,

Kun je het badje (zonder standaart natuurlijk)  niet in de douchecabine zetten?? Als ze dan lekker spettert is het in ieder geval op de badkamer..haha.

Ik weet niet of je een douchebak hebt, anders kun je straks ook nog een badzitje kopen en dan de douchebak als badje gebruiken....begrijp je??

Veel succes... en geniet maar lekker van je kleintje.

wij hebben wel een bad, maar omdat ik het nogal snel in mn rug heb, wil ik het zo lang mogelijk rekken en op de standaard doen, mijn dochter is nu 11 weken en spettert al een aantal weken enorm, ze heeft daar zelf de grootste lol in, dus ik laat het maar zo en doe het daarna met een flanellen of hydrofielluier op, die nemen goed vocht op, wij hebben ook laminaat.
Als je nou vloerbedekking hebt, kan je ergens goedkoop een zeiltje opdoen en die eronder leggen, die kun je ook makkelijk afdoen!!

Succes met de waterratjes!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Wij hebben Dylano zn badje ook in de douchecabine staan, en dat gaat prima zo.
Ook hij houdt van lekker spetteren (doe het hem ook weleens voor, vind hij geweldig)
Er gaat weleens wat water over de randen van de douchebak, maar zorg dat ik daar altijd handdoeken heb liggen

Groetjes Debby.

Hoi Chantal,

wij hadden in ons vorige huisje ook een badkamer van 1 bij 2m. Maar toch zette ik het badje en de standaard daar neer. Op den duur was de kleine zo wild dat echt alles drijfnat was. We deden hem ook altijd in bad voordat we zelf gingen douchen. Meestal was mijn pyjama dan ook drijfnat. Ik zette dan de wipper achter me met daarin een open badcape met een hydrofielluier erin. Dan legde ik de baby daarop en pakte hem in en bracht hem zo naar zijn kamer.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan