Spetterpoep

Zooooooooooo Lars had net een spetterpoep luier waar je u tegen zegt...
tot aan zijn boven rug in de poep ik had hem net in bad gedaan kon ik weer met hem onder de douch.. En daarna gaat hij nog even op zijn gemak plasssennnn... ik kon hem best even achter het behang plakken  En dan lekker met vingers perongeluk in zijn poep nou ben ik niet vies van hem maar lekker is wat anders..

Groetjes,

Bianca

Haha jij kan het ook vertellen!
Ik heb gisteren ook wat meegemaakt. We waren ergens op visite en Tyche had ook een flinke diarree luier dus ik ga haar verschonen. Ook met mijn vingers erin.. jakkie. En dan staat iedereen je aan te kijken..
Nou ik kon ook wel wat leukers verzinnen!

Hahaha,
Ja hoor Lynn kan er ook wat van, en dan net wanneer ik haar net uit de douche heb en schone kleren heb aangedaan, hop, tot bijna in haar nek.
Ik zeg dan altijd tegen haar, dat ze de kleren niet mooi vindt. Ik ga er nu op letten of het weer gebeurt met dezelfde kleren, misschien is het echt zo.
Wat hebben wij toch een stelletje poepkinderen, Het steekt aan, ik moet nu ook.
tot dadelijk
X

Vorige week was ik op m'n werk en belt m'n man op. Kian had zich zover ondergepoept dat het in z'n slaapzakje zat. Dus hij had hem afgepeld, schoongemaakt met doekjes  en de luier in een aparte tas gedaan (hij kon er geen rolletje meer van maken), vieze kleding en doeken op een hoop. Hij had nu Kian even op z'n bedje gelegd en was nu bezig het badje klaarmaken zodat Kian even schoon kon weken. Hoor ik opeens: Ohhhhh neeeeeeeeeeeee, wat kan dat kind ver plassen zeg!
Terwijl hij dus met mij aan de telefoon zat en het badje aan het regelen was had Kian z'n beddegnoed, het houtwerk en de vloer ondergeplast! Haha, ik moest echt lachen!
Liefs Phira

Wacht maar tot ze met een vriendinnetje of vriendje thuis komen ik heb wel leuke kiekjes  payback time   Zoals Lars hij is druk bezig in zijn box en opeens is hij stil dat houd in dat hij op zijn gemakt aan het poepen is nu was me vriend van de week een dagje vrij dus ik zeg zo kun jij Lars even verschonen zat hij ook tot zijn nek in de poep gilt me vriend keihard nooodgeval dus ik kom aan rennen ik zeg waar is de nood hij zegt hier kijk vol met poep.. en ik zeg zo ja? dan ga je hem toch lekker verschonen en evt. onder de douche doen.. kun jij dat niet even doen? Ik zeg nee ik laat de eer aan jou

Groetjez,

Bianca

Ohja ik doe er altijd snel een kont doekje tegen zijn plassertje als hij opeens gaat plassen om de schade wat te bepreken !!! Mgoed ik ga nu even met een scheut ajax en doekje zijn kast schoonboenen anders gaat het zo stinken...

Zo jong en nu al wild plassen staat daar geen boete op ?

Terug
Bovenaan