Spiegel

Hoi allemaal,

wij hebben een auto waarbij je niet de airbag uit kan zetten op de bestuurdersplaats. Nou las ik in een blad dat je een spiegel kan bestellen die je achterin bevestigd. Zo kan je met je achteruitkijkspiegel je kleine toch in de gaten houden.

Je kan hem in ieder geval in Duitsland bestellen (ook als nederlander) via www.babyschalenspiegel.de. Ik weet niet of er iemand in geinterresseerd is, maar ik vond het wel handig. Als ik met Laura in de auto zit, probeer ik namelijk continue op de achterbank te kijken, wat ook niet echt veilig is!

Misschien is het ding ook in Nederland te bestellen, maar dat weet ik niet.

O...ja, hij kost €29,90 en €12 verzendkosten naar Nederland.

Groetjes Ilona

Ik heb die spiegels wel op de 9 maanden beurs gezien,
maar ja ik heb toch geen auto (mijn man wel hoor maar die neemt natas toch niet zo vaak mee)
Vond ik het dus niet echt een aankoop voor mij,
weet ook niet of hij al verder in nl te verkrijgen is.
want de sheba babydoekjes( hadden ze op de beurs en vond ik er prettig) kennen ze hier bij de etos,da,supermarkten enzovoort nog niet.,

gr sylvia

Hoi,
je hebt ook van die spiegels met een knuffel eromheen, speciaal voor op de achterklep. Bij www.babyboardrent.nl zijn ze nu in de aanbieding voor 15 Euro. Daar komen dan nog de verzendkosten bij.
Groetjes Veerle

Hoi allemaal,

Volgens mij zijn deze spiegels ook gewoon bij de prenatal verkrijgbaar. (daar heb ik ze volgens mij gezien) Ik denk dat ze daar ook iets goedkoper zijn, je betaald in iedergeval geen verzendkosten!

Succes ermee!
Groetjes Janine

Je kan het nog goedkoper en makkelijker oplossen zoals wij:
koop een rechthoekige make-up spiegel bij de Kruidvat o.i.d en span een draadje door het hangsysteem van deze spiegel en hang hem vervolgens op aan de hoofdsteun!
Werkt als een tierelier en voor nog geen 5 Euro ben ik klaar!

Succes!!

Terug
Bovenaan