spier bekneld???

Weet niet zo goed waar ik nu weer last van heb, heb er na 4 zwangerschappen nu pas voor het eerst last van.

De pijn komt van mijn linkerbil af .
En stroomt er telkens als ik loop zo"n pijnscheut richting mijn schaambeen.
Of misschien wel andersom, van mijn schaambeen naar mijn achterbil....

Ik weet het niet precies, maar weet wel dat het heel zeer doet!!
En als ik even gelegen heb word het wel minder, maar na een tijdje lopen komt het weer terug.
Zou het dan toch een spier zijn die bekneld word???
Hebben meer mensen hier last van?

Groetjes Wanda (27wk5dg)

ik heb ook last van mijn linkerkant vooral bij mijn heup en dij.
Ik ben naar de fysio geweest en het was geen bekkeninstabiliteit, maar ik heb een overbelaste spier.
Je moet het wel de verloskundige vertellen.

Hoi,

Ik heb er in het begin last van gehad, als dat je hele zwangerschap blijft is dat echt niet fijn. Nu gaat het weer goed, wel vorige week weer last van mijn lies gehad, maar dat is nu ook weer weg. Ik denk dat door het groeien en zwaarder worden die spieren extra belast worden, maar als je het niet vertrouwd laat je het toch even nakijken voor de zekerheid.

groetjes
Jadeje

Hoi Wanda,

Ik heb ook pijnscheuten door mijn linker bil als ik loop. Bij mij is het ischias. Het heeft wel heel erg lang geduurd voordat ze daar achter kwamen. Bij mij trekt het ook door mijn been tot aan mijn enkel. Ik hoop voor jou dat ze niet iets over het hoofd zien zoals bij mij. Des te eerder je fysiotherapie krijgt des te groter de kans dat de pijn weer wat gaat afnemen.

Terug
Bovenaan