spierballen!

Hallo,
ik zit met het volgende, mijn dochter is nu 10 weken oud.
Ze krijgt de borst en slaapt 's nachts lekker door van 23.00 uur tot 08.00 uur.
Niets te klagen hoor ik jullie denken.
Toch wel, ze wil als ze wakker is alleen maar met ons rond lopen of wiegen in onze armen, vandaar het kopje SPIERBALLEN.
Want ik ben het nu wel zat aan het worden, zodra ik haar toch even wakker in haar box of wipper neer leg is het brullen...nee meer gillen.
Volgens cb moest ik het maar even zo laten, dat huilen maar mevrouwtje gaat net zolang door totdat ze helemaal over haar toeren gaat inclusief kokhalzen.
Het continu ronddragen vind ik erg moeilijk zeker in combinatie met mijn andere dochter van 2.
Volgende week mag ze ook gaan proefdraaien op het kinderdagverblijf, ik hou mijn hart vast ik zie de leidsters daar echt niet continu met haar rondlopen.
Heeft er iemand ervaring????
Of tips..............
 
Oooooooooooooh wat herken ik dit !!!
Alleen hadden wij de nachten er ook bij ( het kan altijd erger !)

Bij onze zoon is het rond de 9 weken weggetrokken, hij is langaam aan het losweken van ons en het gaat per dag beter !!!
Hij ligt af en toe in de wippet of speelt even met zijn mobiel, ik had nooit durven denken dat dat zou kunnen, hij hing nl ook 24 uur per dag aan ons.
Ik kreeg er rugpijn van.
Laten huilen heb ik 1 keer gedaan nooit weer !!!!!!!!!!!! Ook tot kokhalzen aan toe.
we noemden hem de boomklever, hij lag als een kikkertje tegen onze borst
aan de hele dag en ook krijsen als we hem weglegden.

Niet echt een tip, maar wel weet ik bijna zeker dat het bij jou kindje ook wel zal slijten.
Wij hebben niets geforceerd integendeel we hebben aan zijn behoefte voldaan en veel warmte gegeven ook bij ons in bed
En we plukken er nu de vruchten van.
Hij slaapt in zijn eigen bed en kan zo nu en dan alleen liggen in zijn wippet of in de box.

Sterkte Nina
 
Hoi,

Ook ik herken je verhaal. Mijn zoontje is inmiddels 6,5 maanden maar heeft de eerste 12 weken ook alleen maar als een zuignapje aan ons vastgezeten. Hij wilde helemaal niks, alleen rondlopen. Ik heb toen maar een draagzak aangepast zodat ik in ieder geval mijn handel vrij had. Wat bij ons ook goed hielp was de swing. Dat is een schommel die een half uur vanzelf schommelt. Daar was hij wel stil in omdat hij gewiegd werd. Misschien helpt het.
veel sterkte en het gaat over hoor.
 
mijn zoontje, nu 7 weken wil ook alleen maar lichamelijk contact.blijkbaar voelt hij zich onveilig zo alleen in de grote box/bedje of wippertje ik kan hem alleen maar in zijn bedje leggen als hij in diepe slaap is. in het wippertje of de box is het gelijk brullen,ook slaapt hij snachts het liefst op papa of mamas borst, heel vermoeiend...blij te lezen dat het over gaat! even laten huilen, wat vele zeggen! werkt niet, is dan gelijk volledig overstuur..afwachten dus maar wannweer hij losweekt(ik dacht eerst dat het kwam omdat hij te vroeg geboren was, 6 weken, hoorde eigenlijk nog lekker geborgen in mijn buik te zitten!)
Nou succes allemaal!!
 
Terug
Bovenaan