Spierbalsem??

Iemand vertelde me dat je tijdens je zwangerschap geen Spierbalsem mag gebruiken. Ik heb vaak spierpijn in mijn kuiten en doe er dan normaliter tijgerbalsem op... waarom zou dit nu dan niet mogen??
 
Ik heb gewoon tijgerbalsem gebruikt tijdens mijn zwangerschap.
Een paar keer.....maar niet op mijn buik had last van mijn bil.........
Zou niet weten waarom het niet zou mogen...
 
Ik weet niet of alle spierbalsems kwaad kunnen. Ik had pas de Voltarengel gekocht en daar zitten ook pijnstillers in verwerkt die je niet mag hebben, misschien dat het daar aan ligt???

Ik heb pas ook een beetje tijgerbalsem in m'n nek gesmeerd, daar zit het niet in...
 
Ik gebruik nu spieroflor van VSM.
Ik gebruikte voor de zwangerschap altijd perskindol maar in de bijsluiter stond dat je bij zwangerschap eerst contact moet hebben met een dokter voor gebruik. Dus vandaar dat ik spieroflor ben gaan gebruiken.

Groetjes
 
Ik heb altijd een kruik gehad in mijn rug wegens klachten maar ik kreeg daar een bepaalde reactie op in het begin van deze zwangerschap...Dus langs de huisarts om te vragen wat het was en wat dan wel??? en de huisarts zei juist tegen mij overstappen op spier/tijgerbalsem dus ik heb zeer veel gesmeerd. maar inderdaad even de vk navragen hoe en wat kan nooit kwaad.
 
Terug
Bovenaan