Spieren

Hoi allemaal,

Ik heb een wolk van een dochtertje van 15 weekjes oud. Nu heb ik sinds al langere tijd echt enorm last van zwakke spieren/spierpijn. Ik sport en werk weer sinds een maand maar ik herken dit niet van voor mijn zwangerschap. Ik geef borstvoeding, slaap goed, slik vitamines maar niks lijkt te helpen. Ik ga morgen de huisarts bellen voor de zekerheid. Maaaaarr herkent iemand dit? In de eerste maanden na de bevalling?
 
Ik weet niet waar je precies spierpijn hebt, maar zou het bijvoorbeeld ook kunnen komen door je houding bij het voeden of tillen van de maxi cosi?
 
Hoe actief was je leven voor je bevalling van erna? Waarschijnlijk best wel wat minder, zeker de eerste weken. Het kan dus zomaar zijn dat je lichaam niet zozeer van de bevalling, maar juist de weken erna, waarin je relatief weinig doet (en vast niet heel actief sport oid) afgetakeld is, waardoor je nu sneller moe bent en spierpijn hebt, zeker als je wel weer aan het sporten en werken bent.
 
Overal…houding tijdens het voeden is prima en daar niet echt last van. Het is meer een slap gevoel in de spieren. Was benieuwd of mensen dat herkennen van deze fase zeg maar
 
Houdt er rekening mee dat ontzwangeren rare dingen met je doet. Net als zwangerschap. Ik heb mannden last gehad van zere voeten na me zwangerschap. Je hebt ook net je verlof gehad dus kan best zijn dat je lichaam weer moet wennen aan het 'normale' leven.

Maar ha bellen kan zeker geen kwaad
 
Terug
Bovenaan