Spierpijn in borsten?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, en een maand gestopt met de pil. Sinds een paar dagen heb ik heel erg pijnlijke borsten, het voelt als een soort van Spierpijn en doet ook zeer als ik mijn borsten aanraak.

Nou vraag ik mij af of andere dit ook hebben ervaren toen zij stopten met de pil of dat dit toch een teken van een zwangerschap kan zijn

Hey Nouk,

Allereerst welkom op dit forum!!!
Over die spierpijn in je borsten.
Ik ben in januari dit jaar gestopt
met de pil. Iedere maand kreeg ik
ook allerlei vage kwaaltjes die leken
op zwangerschapskwaaltjes! Iedere
maand werd ik voor de gek gehouden
zoals vele anderen op dit forum.
Ik ga nu  ronde 6  en probeer me niet
te veel meer bezig te houden met die
kwaaltjes! Anders maak ik mezelf gek
en valt het zo tegen als je dan toch weer
ongi word!!!

Ik wil je verder niet ontmoedigen hoor!
De eerste tekenen van een zwangerschap
beginnen welk vaak met gevoelige borsten.
Maar aangezien je pas in ronde 1 zit, is de
kans niet al te groot. Ik hoop dat je er wat
aan hebt! Ik blijf natuurlijk voor je duimen dat
jij die mazelaar bent die na 1 ronde al zwanger
is! Wanneer is trouwens je nod? Veel liefs isa.

Hoi Isa,
bedankt voor je reactie, mijn NOD is 1 juni..
Groetjes Nouk

Hey Nout,

1 juni is al snel!!! Het zou ook kunnen dat je die gevoelige borsten hebt omdat je
gewoon ongesteld moet worden, maar ik hoop natuurlijk voor jou van niet!!!
Hou je me op de hoogte? Spannend hoor, wachten duurd lang he??? xxx

Hoi Nouk,

Ik weet precies wat je bedoeld, in ronde twee had ik ook onwijs last van mijn borsten, maar helaas aan het eind van de maand toch weer ongi. Ik merk aan mezelf dat sinds ik gestopt ben met de pil ik weer helemaal opnieuw moet wennen aan mijn lichaam. Ik voel ineens dingen die ik nooit eerder heb gevoeld.
Ik blijf voor je duimen dat het raak is, maar hecht er niet teveel waarde aan, je lichaam voelt nu ineens heel anders.

Groetjes Hanneke

Hoi Nouk,

Ik weet precies wat je bedoeld, in ronde twee had ik ook onwijs last van mijn borsten, maar helaas aan het eind van de maand toch weer ongi. Ik merk aan mezelf dat sinds ik gestopt ben met de pil ik weer helemaal opnieuw moet wennen aan mijn lichaam. Ik voel ineens dingen die ik nooit eerder heb gevoeld.
Ik blijf voor je duimen dat het raak is, maar hecht er niet teveel waarde aan, je lichaam voelt nu ineens heel anders.

Groetjes Hanneke

Hoi!
Ik heb dat inderdaad ook sinds ik met de pil gestopt ben, mijn borsten zijn veel gevoeliger en doen (vooral vlak voor de menstruatie) ook zeer (ook een soort spierpijn). Zodra je met de pil stopt voel je meteen vanalles wat je eerder nooit voelde. Ik dacht in ronde 1 ook van jeetje volgens mij ben ik zwanger...maar helaas. Hoop natuurlijk dat het voor jou wel snel raak is..ik duim voor je!!

groetjes, Martine

Terug
Bovenaan