Spierpijn?

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger van mijn 2e kindje. Sinds gisteravond heb ik echt enorme spierpijn onder in mijn buik. Ik herken dit helemaal niet, wie weet wat dit is? Is dit de bekende "bandenpijn"? Of voelt dat meer van binnen. Dit voelt echt als spieren... ik kan me niet herinneren dat ik iets raars gedaan heb.

Groetjes, Esk
 

Hoi Esk,

Nou ik heb sinds het begin van mijn 24e week spierpijn, rugpijn, zijpijn, ribpijn, ik dacht eerst zijn dit ween want dit is mijn eerste kindje en ik voel me zo een leek, ook ik dacht wat heb ik toch gedaan....ik weet niet of je bandenpijn hebt ik denkt dat ik dat ook maar eens moet vragen aan de vk, en onder mijn buik heb ik nu echt last als ik een stuk wandel....onderhand had ik deze week al wat meer klachten gekregen maar gelukkig wat lieve reacties gehad...anders was het weer een eenzame moeilijke slechtslapende nacht geworden..

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt misschien hebben ze hier nuttige tips en raad voor ons hahaha

Groetjes Claire
 
Tijdens mijn 3 zwangerschappen had ik altijd rond de 21-24 weken een gigantische groeispurt. Ik vrat alles wat los en vast zat en groeide enorm en dan niet alleen kilo's. Misschien ook bij jou het geval en dat jouw spieren zich moeten aanpassen aan het nieuwe gewicht? Mijn VK zei indertijd dat ze deze groeispurt (her)kende.
 
hoi

ik weet niet wat het is maar ik heb ook last van als ik een poos gelopen heb zo rond me navel pijn en in me onderbuik morgen moet ik na de gyn toe en dan ga ik ook vragen wat het is rond me navel kan spierpijn zijn maar onder in me buik geen idee zou het anders gewoon ff vragen aan je gyn of vk ik ben inmiddels 22 en halve week zwanger van onze derde ukkie en heb dit ook nog nooit eerder gehad

groetjes tamjoh
 
he meiden, ik zit precies met dezelfde vraag. ergens zegt mijn gevoel dat het de banden zijn. het trekt van rechts van mijn navel naar mijn schaambot. het is 1 rechte streep naar beneden en niet de hele onderbuik.
of hebben jullie het over de hele onderbuik?

liefsss
 
Terug
Bovenaan