Spierpijn

Nou, dit heb ik in mijn vorige 2 zwangerschappen nog niet mee gemaakt, maar wordt nu al 3 dagen, met enorme spierpijn in mijn buik wakker.
Oke, het is nu ipv een meisje een jongetje, weet niet wat hij s'nachts allemaal doet, maar actief is hij ws wel, haha!

Liefs Kirsten
 
Hoi hoi
ik heb dit dus ook vaak. Vorige week zelfs in het weekend voor bij de vk en de hap gezeten omdat mijn buikspieren niet meer konden ontspannen.

Dat is het enige wat je even in de gaten moet houden, of ze daarna wel ontspannen. Tip van mijn vk was als dat dus niet gebeurd met een kruik op de bank en een paracetamol(doe ik zelf niet aan uit principe).

Maar jullie hebben dus ook zo'n druk mannetje hihi

Probeer te relaxen, ik weet precies hoe je je voelt :)
 
Hay meid,

Gekke pijn is dat hé? Volgens mij heb je dan inderdaad een paar beukjes gehad op je buikwand, die best gevoelig is.............ook ik krijg een jongen en denk dat ik soms hetzelfde heb........en: ze worden alleen maar sterker nog aaaaaaaaaaah!!

xxxxxxxxxxxxxxxx me
 
Hihi, bij mijn jongste dochter, was de rechterkant van de baarmoeder gekneusd, en dan kwam ze ook nog 8 week te vroeg! Dat belooft idd nog wat, hihi!
 
Ik heb dat gevoel ook, en ook enorme spierpijn in mijn rug. Maar gek genoeg wordt ik er niet wakker van...
Zouden ze 's nachts allemaal zo actief zijn?

Liefs, Kirsten
 
Terug
Bovenaan