Spierpijngevoel onderbuik

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik ben 25 weken zwanger en sinds twee dagen heb ik een spierpijn gevoel in mijn onderbuik. Niet de hele tijd, maar vooral met opstaan en in bed omdraaien en omhoog komen.</p><p>Het zit vlak boven mijn schaambot. Wat zou dit kunnen zijn? Als ik er op druk voelt het ook wat hard aan.</p><p>Ligt de kleine op een vervelende plek of is het omdat mijn buik nu flink aan het groeien is? Ik heb wel erge last van bekkeninstabiliteit, kan het daar ook mee te maken hebben? </p><p> </p><p>Zoals ik hierboven heb aangegeven is het niet constant maar vooral met bepaalde bewegingen. Het zal vast niets zijn, maar toch voor de zekerheid..</p><p> </p><p>dankjewel alvast! </p>

Veel last van je bekken? Hmm ik denk dat het daarmee te maken heeft. Heb er zelf geen last van, maar wel ergens gelezen dat m.n. pijn bij het schaambot hier ook mee te maken kan hebben..
Zou het even checken bij je vk!

Ik heb het ook, vooral met verplaatsen in bed en opstaan.
Gisteren bij de bekkefysio en zijn inderdaad de banden + spieren die weer in connectie staan met je bekken. Ik heb nu tips gekregen voor het draaien in bed en opstaan zodat je dit minder belast.

Terug
Bovenaan