Spierspanningshoofdpijn

Hallo meiden,

Na dagen met hoofdpijn in bed te hebben gelegen, ben ik vandaag toch maar naar de dokter gegaan. Eerst naar de verloskundige, mijn bloeddruk was goed en met het kindje was ook alles goed. Hij schopte zelfs tegen de doptone aan!

Daarna doorverwezen naar de huisarts en die concludeerde spierspanningshoofdpijn. Hebben meer van jullie daar last van en hebben jullie nog goede tips? Ik ga morgen in ieder geval naar mijn fysio (daar ben ik onder behandeling voor (chronische) pijn in mijn onderrug/bekken) en dan ga ik vragen of ze me hierbij ook kan helpen. Maar goede tips zijn meer dan welkom!

Gr Ingrid

Yep, hier zit een kenner. haha!
Standaard last van. Ik ga af en toe naar een masseur maar manuele therapie is er ook erg goed voor. Misschien kun je dat voorstellen aan je fysio, die kent het vast.

Liefs Chantal

Ja zoals ik eerder schreef, hier niet onbekend, naast migraine en alle varianten die er zijn,,haha
Ik heb een paar maanden terug 5weken achter elkaar hoofdpijn gehad, dacht dat ik gek werd!
Mijn schoonzusje masseerd en magnetiseerd (hoe schrijf je dat) en dat helpt zeker, pech is dat het gewoon mijn kwaal is!
Heb nu ook al weer een week hoofdpijn, niet heel erg, maar wel storend!
Ik zou willen dat ik de gouden tip had, maar als jij hem vind houd ik me aanbevolen!!
Succes ermee, Liefs MJ

Hallo,

Ik hoor bij de mamaclub van feb 2011, maar ik heb er idd ook last van gehad. Ik had meer dan 2 weken lang 24 uur per dag hoofdpijn.
Ik ben naar de fysio gegaan die heeft het zoveel als hij kon losgemasseert en in de avond masseerde mijn vriend me ook.
Zo is het langzaam aan verdwenen.
De enige tip die ik heb laat je masseren. Door de fysio, je vriend, vriendinnen, je moeder, het maakt niet uit. Hahahaha
Gewoon zo veel mogelijk massage zodat de spieren warm blijven en loskomen.

Ik weet hoe erg het is, maar het gaat weer over.
Succes ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gr. Nini

Bedankt voor jullie tips. Ik heb in ieder geval ook een oefening meegekregen van de fysio, hopelijk helpt dat ook een beetje. En inderdaad massages aan manlief vragen!

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan