Spiertje schaamstreek

Hallo allemaal

Ik heb sinds vanavond enorme pijn aan mn spiertje van mn schaamstreek.. Klinkt heel raar. Maar rende achter me dochter aan (die rende weer eens weg). En mee dat ik dat deed voelde ik al pijn. Nu doet het met draaien (als ik lig) en loop onwijs veel pijn. Iemand ervaring mee. Of tips hoe ik van de pijn af kom. Kruik helpt helaas niet.

Groetjes

Herkenbaar, de laatste weken van de zwangerschap daar ontzettend veel last van gehad. De verloskundige kon het niet verklaren. Achteraf bleek na de bevalling dat onze dochter daar met haar schouders zat waardoor het zo gevoelig en soms ontzettend pijnlijk was.

Hi! Wellicht stomme gedachten van mij, maar kan het je bekkenbanden zijn (bandenpijn)?
Kan zijn dat je bekkenbanden pijnlijk zijn doordat je baarmoeder groter wordt... Als dat het is, probeer rustig aan te doen, let op je houding. Paracetamol tegen de pijn mag indien je dat wilt!
Je kan je verloskundige altijd even vragen om advies. Misschien dat zij kunnen kijken indien gewenst en dan kunnen aangeven wat het is.
Beterschap en succes!

Hoi.
Dat klinkt erg vervelend! Wellicht heb je gewoon wat verrekt? Hier gebeurd dit rond mijn navel geregeld, als ik te snel wat wikde doen zoals achter mijn peuter aan rennen. 
Anders gewoon ff de vk of de huisarts vragen.

Terug
Bovenaan