spiertje verrekt of toch de bekken?

Hoe weet je nou dat je last van je bekken hebt? Waar zit die pijn precies? Ik ben nu ruim 29 weken zwanger en eigenlijk op wat vermoeidheid na, ga ik fluitend door de zwangerschap heen.

Maar sinds 2 dagen heb ik last van mijn linkerbil. Als ik die ondersteun zeg maar met mijn hand, dan is de pijn nagenoeg weg. Heb 't al wat geprobeerd te masseren, maar de pijn wordt eigenlijk met de dag erger. Bijv. met de kleren aan doen, schoenen aan doen dan krijg ik mijn been niet omhoog. Maar zijn dit nou de bekken die ik voel?

Alvast bedankt!!

Hoi

Ik ben 21 weken zwanger en had ook last van een pijnlijk spiertje in m'n bil.
Het is alleen steeds erger geworden heb ook last met opstaan vanaf de bank,
het voelt erg stram. Zelf denk ik dat ik last heb van m'n bekken en zal dit vragen
bij de volgende controle bij de gyn.
Hopelijk is het bij jouw een spiertje.

groetjes
jama

hoi hoi

ik ben 29 weken en 4 dagen zwanger, en heb dit al de laatste 9 weken in mijn rechter bil, en ook als ik het ondersteun zeg maar is het een heel stuk minder!!!

ik dacht ook eerst aan een verrekt spiertje,... maar dat duurt dan verrekt lang hahahaha

hey dames,

Ik kan hier niet persoonlijk over meepraten maar toevallig las ik 2 dagen geleden het een en ander over bekken problemen omdat ik wel regelmatig stram in de heupen en onderrug ben.
Wat jij vertelt kan 1 van de symptomen zijn. wil je niet "bang" maken maar denk wel dat het verstandig is om dit even kenbaar te maken....?

liefs Sas

Hey Sas,

Bedankt nog voor je reactie!! Maar het is toch een verrekt spiertje geweest, sinds 2 dagen totaal geen last meer. Maar zoals je zegt, ik hou het sowieso in de gaten. Krijg ik er weer last van, ga ik het wel melden bij de verloskundige!!

Liefs Rixt

Nou gelukkig maar!!!! :D
Dat lijkt me echt het ergste om dat te krijgen.
Je moet nooit van het ergste uitgaan maar inderdaad, het in de gaten houden kan geen kwaad!
Ik heb zelf fybromyalgie...een soort van reuma, en omdat ik nu last van mijn heupen en onderrug krijg ga ik zwangerschaps-mensendieck doen...het leek mijn verloskundige wel zo verstandig om eventuele ellende te voorkomen...

liefs!

Heb hier ook een tijdje last van gehad, in allebei mijn billen. Een soort van spierpijn.
Ik dacht oh jee...als dit zo bijft hoe kan ik dan straks goed persen?

Dus toch maar even aan de VK gevraagd of dit vaker voorkomt. Ze hadden het al veel vaker gehoord. Komt doordat je loophouding veranderd. De 1 krijgt hierbij pijn in de onderrug en de ander vangt dit op met de bilspieren.

Als je het mij vraagt geen zorgen dus!!

Terug
Bovenaan