<p>Even van mij afschrijven want het zit mij al te lang dwars. </p><p>22 jaar, ongepland zwanger maar heel erg gewenst. Uiteindelijk van een gezond jochie bevallen doormiddel van een spoedkeizersnede. Veel complicaties, slechte verpleging (Lees katheter eruit trekken terwijl ik nog niks voelde in mijn benen, moederlief en vriendlief die mijn bed moesten verschonen omdat alles onder zat, en het ergste geen tijd om te helpen met de baby aanleggen) zaterdagavond 22:13 bevallen. Maandagochtend 8 uur was ik weer in huis met een kraamverzorgende van 18 jaar.</p><p>Geen mogelijkheid voor een ander. En nee zij kon mij inderdaad ook niet verder helpen met de borstvoeding. Geen goede tips, geen informatie. Ik moest maar gaan googlen. Uiteindelijk na 6 dagen en een brullende baby heb ik uit wanhoop naar de flesvoeding gepakt.</p><p>Toen hij een maand oud was begon ik spijt te krijgen. Een klein beetje.. Maar nu merk ik steeds meer dat ik het gewoon mis. Als ik foto's zie op instagram van vrouwen die hun kind zitten te voeden voel ik jaloezie en verdriet. Zijn er vrouwen die dit herkennen? Ik probeer me er nu echt overheen te zetten maar ik vind het heel erg lastig. Ik had het gewoon een erg mooi iets gevonden om natuurlijk te bevallen en daarna mijn kind zelf te voeden.. </p><p> </p>