Spijt van stoppen met borstvoeding, relateren?

Goedemorgen,
Woensdag ben ik bevallen van mijn dochter. Direct gestart met borstvoeding maar dit liep wat moeizaam daarnaast was er de angst of ze wel genoeg binnen kreeg. Daarom zaterdag gestopt. Inmiddels toch veel spijt en aan het zoeken gegaan of ik het alsnog zou kunnen opstarten. Kom hierbij uit op relacteren. Dat zal veel energie kosten, maar misschien lukt het wel.
Zijn hier mensen met positieve ervaringen?
 
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik heb zelf geen ervaring met relacteren, maar met andere borstvoedingsproblemen heb ik wel heel veel baat gehad bij een lactatiekundige. Misschien kan zij jou hiermee helpen, ook omdat je aangeeft dat het al moeizaam ging.
 
Gefeliciteerd! Mijn Borstvoeding liep in het begin ook niet en toen ben ik meteen gaan kolven waardoor de boel alsnog goed op gang kwam. Inclusief stuwing. Daarna een periode gehad dat het door ziekte compleet teruggelopen was. Met powerkolven de boel weer op gang gekregen. Dat allemaal in overleg met een lactatiekundige. Ik zou je dan ook van harte aanraden om snel contact op te nemen met een lactatiekundige, wie weet kan je nu nog profiteren van het feit dat de bevalling nog maar kort geleden is en je al wel aangelegd hebt (dus is t wellicht snel weer op gang)
 
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Mijn tip zou ook zijn om even te bellen met een lactatiekundige, die kunnen je echt goed helpen met dit soort vragen!
 
Gefeliciteerd!

Bij mij is het alles volgt gegaan:
Kindje in zkh aangelegd maar verkeerd aangehapt dus borst stuk.
In het zkh gekolfd.

Volgende dag naar huis en kolfen lukte niet meer. Overgegaan op flesvoeding.
Dag 5 stuwing en kolfapparaat gehuurd die hetzelfde was als in het zkh. Dat lukte!

Dag 8 kindje toch aangelegd maar drinken lukte niet goed door borst-speenverwarring.
Tepel hoedje gekocht en dat lukte.