<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben vandaag 10 weken + 2 dagen zwanger.<br />1 jaar en samen met mijn vriend, met zijn 2 kinderen uit een vorige relatie.</p><p>het gaat tegenwoordig echt niet meer. zijn kinderen doen al maanden verschrikkelijk tegen mij, mijn partner erkent mijn gevoelens dan ook niet. 'het zijn maar kinderen' 'ze bedoelen het niet slecht'.<br />Met als gevolg dat ik enorm spijt heb van mijn zwangerschap.</p><p>Wij hadden in november besloten aan ons eigen kind te beginnen. en decmeber is de hel losgebroken en had ik besloten hem te verlaten. Ik had het uitgepland stiekem een woning te vinden, de schijn op te houden zodat er niets ergs zou kunnen gebeuren thuis. tot ik 2 dagen later ontdekte dat ik zwanger was. <br />Nooit had ik durven denken dat ik na 3 keer seks al zwanger zou zijn. Was immers gestopt met seks te hebben na die grote ruzie.</p><p>Hadden dan gezegd dat we aan onze relatie gingen werken en ons best gingen doen. en een tijdje ging het goed maar het kan echt niet meer langs mijn kant, ik ben op.</p><p>het liefst van al wil ik gewoon vertrekken en een punt achter de relatie zetten. Ik wil dit helemaal niet. Ik weet dus niet meer wat ik moet doen....<br /><br /><br /></p>