spijt

dag dames,ik was degene die zo rot tegen jullie deed,ik wil nu ook erg me excuses aanbieden!!!dames het spijt me heeeeeel erg voor wat ik zei,ik meende het niet,maar ik voel me al een paar dagen erg rot,misselijk in de avond,en nog veel meer maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.ik heb oprecht spijt,maar somige reaktie,s had ik niet verwacht en op het zwanger worden reageren ze niet altijd,ik hoop dat jullie ook me excuus aanvaarden,gr anoniem
 
Hoi Anoniem,

BEdankt voor je excuus.

Het komt allemaal wel goed, alleen dat wachten is gewoon echt heel vervelend.

Geloof mij nou maar je wachten word vanzelf beloond.

Succes

Groetjes Linda
 
nou sorry hoor ik heb hier geen woorden voor hoe jij mensen zo kan kwetsen. ik denk dat jij maar niet meer op dit forum moet komen hier zitten mensen die wel serieus kunnen praten over alle onderwerpen maar net wat angelique zeg bij je onderwerp (stomforum)ik hoop dat t je allemaal zelf toekomt, en dat jij t gewoon niet verdiend om zwanger te worden, keihart maar ze heeft zo gelijk.jij bent er nog niet klaarvoor en steek die maar in je broekzak. ik zeg dit soort dingen ook niet gauw maar meid meid je zit echt raar te doen hoor, jij moet echt naar een psycholoog.. misschien een idee voor je de groeten
 
Dat je excuses aanbiedt is fijn, maar denk de volgende keer even na voordat je zoiets schrijft.

Iedereen heeft zijn rotmomenten en dat is begrijpelijk en menselijk, maar jouw reactie is dat niet.

Dus, eerst nadenken, dan pas schrijven!
 
waarom verdien ik het niet om zwanger te worden!!!iedereen zegt wel is dingen die ze niet meent,en jij weet niet wat voor problemen ik heb,dus daar kan je niet over oordelen,en ik heb geen psygoloog nodig hoor!!!en ben er zeker wel klaar voor,jammer dat je me excuus niet aanvaard.ik weet echt wel dat het heel erg fout was,daar kom ik eerlijk voor uit,en normaal ben ik absoleet niet zo hoor.
 
Maak je er verder niet druk over joh...er zijn altijd mensen die moeilijk blijven doen...je reactie was idd heftig maar je bent wel zo flink je fouten toe te geven,dat is veel belangrijker dan dat gezemel van sommigen hier...vergeven en vergeten toch???
 
Terug
Bovenaan