spiraal en toch zwanger?!?!?

hoi,
ik zal me even voorstellen.
ik ben patricia 27jaar en heb een dochter van bijna 10 en een zoon van 5.
ik en me vriend zijn bijna 12 jaar samen
vorig jaar juni heb ik een mirena spiraal laten plaatsen nou heb ik de laatste weken last van vermoeidheid,emotionele buien en sinds een paar dagen gevoelige borsten dus op na de huisarts en........ik ben zwanger!!
het was helemaal niet gepland
en dat met een spiraal,krijg woensdag me echo.
ben ondertussen bijgekomen van de schrik en vind het erg spannend allemaal
iemand ervaring met een spiraal en toch zwanger?
vind het best wel eng
sorry voor het lange verhaal en bedankt voor het lezen
groetjes een hele zenuwachtige patries
 
Hey patricia,
Jeetje, wat vervelend dat je spiraaltje niet gewoon zijn werk heeft gedaan!
Maar als ik het goed lees vind je het niet heel erg om nog een kindje te krijgen.
Volgens mij halen ze zo snel mogelijk het spiraaltje er uit en kan het verder niet zoveel schade aan je kindje veroorzaken.
Sterkte!
Liefs,
mar
 
hoi,
hartstikke bedankt voor de reactie's
ben zo bang voor de echo ivm het spiraaltje.
ook heb ik een beetje 'krampjes'onder in me buik?
is dat normaal(weet het niet meer)
groetjes patries
 
Heey,

Wat een verrassing zeg!!! Ik kan me voorstellen dat je bang bent als het spiraaltje eruit word gehaald.

Succes meid!!!
Liefs ciomama

pa..heb zelf ook kramp gehad de eerste week. Leek erg op menstruatiepijn. Ook verloor ik in week 4 en 5 wat bruinig slijm. Dit is de innestelling, het hoort er dus bij!
 
Ik ben ook een keer zwanger geraakt met de mirena. Die is verwijderd toen en helaas geeindigd in een miskraam. Was toen 9 weken. Maar het hoeft niet altijd mis te gaan hoor. Hoop voor je dat het wel goed gaat.
 
Hay meid,

Hoop dat het kleintje dan in je baarmoeder zit en niet in je eileider. Dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is bedoel ik. Ik hoop voor jullie het beste!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
hoi,
nou ben gister even naar het zh geweest ivm lichte buikpijn.
en aangezien ik de spiraal nog in heb wilde ze dat ik toch even kwam.
toen kreeg ik een binnenwaartse echo waar niks?!!?!
te zien was en ook nog een negatiefe test gedaan?!!?
toen wilde ik eigenlijk dat ze de spiraal er uit haalde,dus ik lag al in de steunen en toen kreeg ze een telefoontje.
nou mocht me gelijk weer aankleden en een bloedtest doen.
het kan zijn dat ik nog heeeel pril zwanger ben en dat er daarom niks te zien was op de echo.
en mijn zwangerschapstest was bij mijn ha positief omdat er waarschijnlijk nog erg weinig hcg in me urine zat.
pffff nu morgenochtend de bloedtest afwachten
vind het nu wel heel eng allemaal
iemand ervaring hiermee?
bedankt voor het lezen groetjes patries
 
Terug
Bovenaan