spiraal en zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo,
zijn er mensen die ondanks een spiraal toch zwanger zijn geworden en zo ja wanneer kwam je daar pas achter?
en het is misschien een rare vraag maar hoe ging/ga je er mee om als je eigenlijk geen kinderen meer had gewild.
(ja dan is steriliseren van een een makkelijke oplossing weet ik maar toch dat even achterwege gelaten en ervan uitgaan dat dit een betrouwbare methode is)

hoi,
ik ben twee jaar geleden in de zomer ook door m'n spiraal heen zwanger geraakt. ik ben daar redelijk snel achter gekomen en heb het spiraal zo snel mogelijk laten verwijderen. Nu was het bij ons niet een kwestie van geen kinderen meer willen, het was oorspronkelijk de bedoeling om pas wat later kinderen te krijgen. we hebben het even wel moeilijk gehad, maar ik ben van het begin af zeker geweest dat ik het wou houden. intussen ben ik dus moeder van een fantastische zoon van 19 maand en alweer zwanger van een tweede. (dat was ook eigenlijk pas gepland voor over een paar maand, maar blijkbaar zijn we nogal vruchtbaar!)
Ik weet niet of je hier wat aan hebt?

groetjes,
j.

hoi

hoever was je toen je erachter kwam? zat het spiraal niet goed of was het gewoon! raak Zeg maar.
en gaf de test wel aan dat je zwanger was of had je echt zwangersch verschijnselen.
heb nl al 3 kids en altijd pil geslikt en nu sinds kort een spiraal.
en ik moet eerlijk gezegd er niet aan denken aan 4 kids erg veel hoor 3 is al meer als genoeg

Terug
Bovenaan