Spiraal eruit nu veel zwangerschapssymtomen

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik heb 22 juli mijn spiraal eruit laten halen, omdat we voor een tweede willen gaan.</p><p>Nu heb ik rond 2 augustus me eisprong gehad dat merk ik altijd aan de slijm die ik dat heb bij het afvegen.</p><p>Nu heb ik die week erna van 9 op 10 augustus snachts menstruatie krampen gehad dat ik er van wakker lag maar geen menstruatie te bekennen. Daarna wat steekjes gevoeld de dagen erna en snel misselijk. Nu heb ik sinds 2 dagen dat me buik dikker is ook waar mr maag zit en me borsten zijn ook groter.</p><p>Waarschijnlijk is dit weekend mijn nod.</p><p>Ik heb wel al met een early getest maar negatief.</p><p>Ik denk zelf dat me lichaam in de war is doordat me spiraal verwijderd is maar ergens hoop ik natuurlijk dat het al raak is.</p><p>Wie heeft ook zulke klachten gehad na verwijderen mirena?</p><p>Groetjes Michelle</p>
 
Ik heb wel 3x gedacht, oké nu was het echt raak als ik nu niet zwanger ben, dan herken ik me lichaam ook niet meer?
 
En neee hoor... Niet zwanger... Na de spiraal eruit ontregel je gewoon enorm. Teminste ik dan. 
 
De 4e maand was ik wel zwanger?
 
Succes!!! 
 
Ik heb wel 3x gedacht, oké nu was het echt raak als ik nu niet zwanger ben, dan herken ik me lichaam ook niet meer?
 
En neee hoor... Niet zwanger... Na de spiraal eruit ontregel je gewoon enorm. Teminste ik dan. 
 
De 4e maand was ik wel zwanger?
 
Succes!!! 
 
Terug
Bovenaan