Spiraal is verwijderd, bloeden na klussen!

Hoi allemaal,

Afgelopen maandag mn spiraal laten verwijderen en ging wel bloeden. Gisteren was het bloeden gestopt tot gisteren toen we geklust hadden! Kwam er bloed uit lopen...heb een inlegkruisje in mn broekje gedaan en al 3x verschoond want zat vol met bloed. Ok kwam er na het klussen iets even ja vies uit mn vagina... ff heel goor gezegt leek het een hele grote bulk temminste toen ik em tussen mn vingers had zo vies plakkerig propjes was rood roze nou je zou bijna zeggen een vrucht maar dat kan niet. Zou het gewoon komen door het verwijderen van de spiraal dat nu alles weer de vrije loop heb een soort bloedpropje of zo? Bloed nu nog steeds, vind het allemaal maar raar. Ook tijdens het douchen liepen er echt sliertje bloed uit slijm achtig. Bah sorry hoor maar moest ff kwijt. Iemand idee wat het kan zijn?

groetjes

Kan er niet een soort kleine ongesteldheid op gang zijn gekomen? Of anders misschien een combinatie van een wondje en restantjes van sperma?
Sterkte iig en als het lang duurt idd even bellen..

Baarmoederslijmvlies. Dat bouwt namelijk wel op met een spiraaltje. En dan krijg je van die onsmakelijke donkerrode dikke dotten. Je zult misschien nog wel vaker tussendoor bloed verliezen. Ik heb 2 keer de mirena gehad en heb vrij veel bloedingen gehad de eerste paar weken na het verwijderen. Bij mij had de huisarts ook wel verteld dat ik dat kon verwachten. Het hoort erbij. Je hebt ook nog kans dat je hormonen even heel raar gaan doen. Dus gevoelige borsten, krampen en dat soort grappen. Je lichaam moet weer op gang komen. Hoewel dat sneller met een spiraal gaat dan met de pil, heeft het alsnog wel de tijd nodig om weer "op te starten"

ok bedankt voor de reacties!

Ja ik was op 14feb ongi geworden en op 20 feb spiraal deruit was toen wel ongi vrij. Na het verwijderen wel bloeden dan en dinsdag over en gisteren weer.. pfff denk restante ongi ofzo en door het klussen misschien opgewekt haha

Hey ik heb hetzelfde gehad na het verwijderen van mijn spiraal. Gepaard met best wel steken 'onder'. Ik dacht ook even dat het misschien wel een afgekomen vruchtje of iets was. Maar dit schijnt toch wel redelijk normaal te zijn.

Don't worry!

Alle 'shit' moet er toch uit....

succes met klussen verder

Gewoon lekker klussen en ach die bloedingen stoppen vanzelf een keer hahaha. Ik noemde het bloeden (incl de ranzige details) "grote schoonmaak" En in een schoon nestje... wie weet hahha. Veel succes met klussen.

Terug
Bovenaan