Spiraal is verwijderd, nu erg duizelig...

Hallo Allemaal,

Vanmorgen is mijn spiraaltje verwijderd. Ik ben erg opgelucht, want de pijn is me heeeel erg meegevallen. Je voelt een soort kramp als ze aan de draadjes trekken, maar duurt maar 2 sec.

Tot nu toe geen bloed verloren.... Wel ben ik erg duizelig (ook al heb ik gewoon goed gegeten), en krijg wat hoofdpijn. Zijn dit normale verschijnselen? Omdat je opeens na 4 jaar zonder hormonen zit?

Please let me know...

x

Hoi denk dat het een reactie is op het verwijderen van het spiraaltje. Je lichaam is dan toch gespannen. Dat het een effect hebt op je hormomen, lijkt mij niet. Dat gaat wel heel snel
De hormomen blijven toch wel even in je lichaam aanwezig, ben je niet zo even kwijt

Doe maar rustig aan

yvonne

Heey meid,

Ik kan me niet meer herinneren dat ik daar last van heb gehad. Ik moest wel een dagje rustig aandoen van de ha, maar heb er verder geen last van gehad. Hoe is het nu dan? Gaat het ondertussen weer wat beter?

Liefs ciomama

Hoi Hoi,

Gister heb ik even lekker op de bank gelegen. Zelfs toen zakte het niet... Daarna boodschappen gedaan en met vrienden heerlijk genoten van een BBQ. Gelukkig zakte het toen en heb ik een fijne avond gehad. Afleiding doet wonderen...

Vandaag hele dag buikpijn... Echt ongesteldheids buikpijn(krampen wat soms erger wordt...) Oh jah, zo voelt het dus om weer ongesteld te zijn... Na 4 jaar niet gehad te hebben...

En net ontdekte ik dat ik een klein beetje bloedde dus hopelijk zet het door! Hopelijk komt mijn cyclus snel opgang!

Gelukkig voel ik me verder prima.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs!

Terug
Bovenaan