Spiraal na bevalling, bijwerkingen

<p>Hai dames,</p><p>1 september ben ik bevallen, en ik was al snel mijn zwangerschapskilos kwijt en terug in mijn oude broeken (thank God!)</p><p>na 16 weken heb ik de Mirena spiraal laten plaatsen. <br /><br /></p><p>de laatste tijd merk ik dat ik weer aankom, een opgezwollen buik heb (lijk wel weer zwanger) veel last van krampen, diarree en vermoeidheid. <br /><br /></p><p>heeft iemand enig idee of dit door de spiraal kan komen? Voor het zetten voelde ik me goed in mijn vel, maar de laatste weken slaat de vermoeidheid toe! <br /><br /></p><p>groetjes </p>

Goh, of t daar van zou kunnen komen? In  ieder geval herkenbaar! Was super snel weer op mn oude gewicht. Na week of 12 na de bevalling mirena laten plaatsen, maar ben inderdaad ook echt aan t aankomen terwijl ik niks anders doe en juist weer ben gaan sporten. Om over de vermoeidheid maar niet te spreken...
Ik zal t eens bij mn huisarts navragen, wie weet! 

Fijn dat ik niet de enige ben! Mja zou ook zomaar de nasleep van de bevalling kunnen zijn. Heel irritant in ieder geval! 
Was net zo blij met mijn oude figuur en nu begin ik er flink van te balen! 
Hoefde nooit op mijn eten te letten of te sporten om op gewicht te blijven, laat voor nu de chips en koekjes maar even staan voordat het helemaal uit de hand loopt! 

Ha hier ook! Was ook blij dat ik snel weer mijn oude spijkerbroeken paste maar sinds ik de spiraal na 14 weken heb laten plaatsen is dat helaas niet meer het geval! Schijnt dat je buik even opgeblazen er van kan zijn maar hoe lang dat aan zou kunnen houden geen idee.. hier ondertussen drie weken verder en zou graag al mn broeken weer aan willen .. Krampen komen me ook bekend voor. 

Hier precies hetzelfde en ik heb het spiraaltje 3 maanden na de keizersnede laten zetten en dat is inmiddels alweer een half jaar geleden. Daarnaast komt het vaker wel dan niet voor dat ik maandverband of een inlegkruisjes moet gebruiken. Echt wordt er hopeloos van. Van mijn gynaecoloog kreeg ik te horen dat het normaal is. En dat het bij de een langer duurt dan bij de ander voordat de hormonen weer in balans zijn.

Terug
Bovenaan