Spiraal pas verwijdert - nu al innesteling?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Graag stel ik jullie even een vraagje! Ik ben echt helemaal nieuw omdat ik sinds kort zwanger probeer te worden. Denken jullie even met mij mee?</p><p> </p><p>Dinsdag 25 februari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Die week daarvoor had ik mijn eisprong gevoeld. 2 dagen voor het verwijderen is er nog seks geweest.</p><p> </p><p>Nu heb ik sinds 2 dagen lichte buikkramp en een kleeein beetje bloed gehad.</p><p> </p><p>Zou dit een innesteling kunnen zijn of maak ik mezelf gek hiermee? Vind het zo spannend!</p>
 
Ik neem aan dat je 25 januari bedoelt?
Tsja, het zou kunnen dat dit al innesteling is, maar je kan ook allerlei na effecten hebben van het verwijderen van de spiraal. Had je een hormoon of een koperspiraal? Zeker na een hormoonspiraal kan je lijf sowieso nog even van slag zijn, al kan het verwijderen van beide een (kleine) bloeding veroorzaken. Heb je direct na het verwijderen bloedverlies gehad?
Hopelijk weet je snel meer en heb je snel een positieve zwangerschapstest!
 
Bedankt voor je reactie!
Was inderdaad een hormoonspiraal en ik bedoel 25 januari, oeps! Ga het meteen aanpassen.
 
Na het verwijderen geen bloeding gehad.
 
Hoi Rosejans,
Ik had je in een ander topic ook voorbij zien komen, maar we hebben ons spiraaltje op dezelfde dag laten verwijderen!! 
Als je vlak voor/een paar dagen voor je eisprong seks hebt gehad zou het kunnen dat je ei bevrucht is. De innestelling zou dan wel rond de periode moeten zijn geweest van het verwijderen van je spiraaltje. Als je eisprong een week voor het verwijderen is geweest zou je nu ongeveer ongesteld moeten worden en zou je dus ook ongeveer nu kunnen testen of je wel of niet zwanger bent.. 
Het lijkt me helaas eerder een lichte menstruatie dan een zwangerschap, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het meteen raak is!
Groetjes!!
 
Terug
Bovenaan