Spiraal verwijderd, wanneer mogelijk testen?

Hoi allemaal,

Begin december is mijn spiraal verwijderd na 5+1 jaar. dit was op een woensdag. die zaterdag en zondag licht bloedverlies gehad, maar volgens mij geen oud bloed. Dat dus als menstruatie gerekend.

Nu zijn we bijna 6 weken verder en ik ben nog niet weer ongesteld geworden. Wat mogelijk is natuurlijk want ik heb geen idee wat mijn cyclus is, ik werd niet ongesteld met mn spiraal.

Nu heb ik afgelopen weekend een (early) test gedaan, want ik dacht, die zijn secuurder met het testen op hcg-gehalte. Misschien verbeeld ik het mij, maar volgens mij was er een heeeeel licht streepje te zien.

Ik twijfel nu of ik nog een test zal doen (wil proberen te wachten tot iig het weekend) omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn, maar aan de andere kant natuurlijk ook heel nieuwsgierig ben.

Wat is jullie ervaring met het niet weten wat je cyclus is, (of onregelmatig) het verwijderen van het spriaaltje en voor het eerst testen?


 
Ik heb 13 oktober mijn spiraal laten verwijderd, 7 november eerste keer weer ongesteld geworden en had mijn NOD toen op 4 december als mijn cyclus 28 dagen zou zijn. Toen had ik ook een Heeeeel licht streepje en 5 dagen later had ik een dikke streep. Als je een Mirena hebt gehad gaat je cyclus gewoon door ookal heb je een spiraal, dat is tenminste wat mij is verteld. Ik zou over 2 dagen nog eens testen.
 
Naja laat dat gefeliciteerd maar weg, want heb een miskraam gehad vorige maand :( Maar ik was de eerste keer ook maar 2 dagen ongesteld dus het kan wel hoor.
 
Terug
Bovenaan