Spiraal verwijderd, wanneer word ik ongesteld?

<p>Hi, </p><p>Ik heb 2 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen en we willen graag een kindje. Nu ben ik nog niet ongesteld geworden maar heb ik sinds dit weekend wel het gevoel van ongesteldheid. Het is voor ons de eerste keer en ik heb heel veel vragen. Wanneer is het normaal weer ongesteld te worden en kan je ook je ovulatie bepalen zonder ongesteld te worden want ik heb gelezen dat ik wel nu al zwanger kan worden.</p>

Hi Meis,
Ik had ook jaren lang een spiraal en ik heb die midden Juni laten verwijderen.   Volgensmij is het heel verschillend wanneer je menstruatie op gang komt. Bij mij kwam het na 4 weken op gang, en sindsdien houd ik alles bij via ee app. 
Mmm nee volgensmij kan je niet je ovulatie bepalen als je geen menstruatie heb gehad want je ovulatie is 2 weken ná je menstruatie.
Misschen kan je wel ovulatietesten kopen en gewoon random beginnen met testen? Weet niet of het zo werkt hoor haha :)  Maar je kan het proberen!

dankjewel voor je reactie! Inmiddels na 4 weken nog niet ongesteld geworden maar het gevoel houdt wel aan.. 

Hoi Piri,
Ik heb zelf mijn spiraal 3 weken geleden laten verwijderen en sindsdien heb ik ook heel vaak het idee gehad dat ik ongesteld ging worden (ene dag kramp, dan chagrijnig, dan steken e.d.) maar het is nog niet gebeurd.. ik ben ook benieuwd wanneer het op gang komt. Ik lees wisselende verhalen maar het grootste gedeelte slaat 1 ongesteldheid over en wordt daarna weer gewoon normaal ongesteld, dus ook dit zal per persoon wisselen. Nog even afwachten wij :)

Terug
Bovenaan