spiraal verwijderd

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben 27 jaar. mijn vriend en ik zouden graag voor een eerste kindje willen gaan.</p><p>25 mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen. 4 dagen ervoor heb ik mijn eisprong gehad en daarvoor gemeenschap gehad. nu heb ik vanaf het moment van verwijderen de volgende klachten:</p><p>lage buikpijn,krampen, vermoeid, darmen van slag en pijnlijke borsten.</p><p>volgens mijn cyclus zou ik gisteren ongi moeten worden</p><p>wie herkent deze klachten na het verwijderen van een spiraal? ik hoor graag van jullie...</p>

Ik heb mijn spiraaltje zelf nog niet laten verwijderen. 
Maar ik kan me voorstellen dat dit normale klachten zijn na het verwijderen. Ik zou de eerste maand gewoon even afwachten hoe alles zich ontwikkeld en wat voor cyclus je hebt. 

Zelf heb ik met spiraaltje geen heel regelmatige cyclus (soms 24 dagen, soms 29 dagen, soms 28, en vaak alleen ' oud bloed'  (sorry voor de details))
Dus ik zou zelf eerste een normale cyclus afwachten. 

Mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd een testje doen of even terug naar de huisarts. 

Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Dit heb ik ook gehad na het verwijderen van mijn spiraaltje. Erg verwarrend kan het zijn he? We zijn inmiddels al dik 2 jaar verder en ik ken mijn cyclus inmiddels erg goed. Dit soort klachten beginnen vaak ook een week voor nod. Het kan dus ook gewoon bij de periode van de maand horen. De enige keer dat ik helemaal niets had bleek ik zwanger te zijn. Helaas is dit niet goed afgelopen maar het kan dus vanalles betekenen.. probeer je er niet te veel op te focussen.. dat ga je nog meer voelen. Het vrouwelijk lichaam werkt raar :) hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

Hoi hoi, 
Die klachten had ik ook na het verwijderen van mijn spiraal in maart. Helaas heb ik nu zelf korte cyclussen van 23 dagen. Terwijl voor mijn spiraal in op gewoon 28 dagen zat. 
Zou gewoon een test doen. Dan weet je of je zwanger bent maar het kan heel goed door het verwijderen van de spiraal zijn. 

Terug
Bovenaan