Spiraal verwijderen gaat niet door vandaag!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Nou zou vandaag naar de HA gaat om de spiraal te verwijderen....zit op toilet en jahoor ongi 1dag te vroeg... hoor helemaal niet ongi te zijn met spiraal maar ik wel natuurlijk. Denk heb nog een dag kan ik van de week gaan klussen. Nou ja ach komt niet op een week aan. Moest er wel om lachen. Dus nog even geduld, was toch die touwtjes kwijt misschien ook ff beter dan ik wacht na de ongi voel ik meestal de touwtjes weer scheelt weer tripje gynacoloog.

Jullie horen het,

groetjess

Ja precies, mag niet klagen. Zijn mensen die het hier erg moeilijk hebben. Hoop voor hun dat ze echt snel zwanger zijn.

Groetjes

Kan me voorstellen dat je erg zal balen. Het is toch een moment waar je naar toe geleefd hebt! Maargoed, nog een weekje wachten dan!

Toch wel balen meid!! Nog even geduld hebben dus....Dat is hier wel het sleutelwoord ;-)

Sterkte!! Liefs Lynn.

Hahah leuk sleutel word maar ik baal niet hoor. ZO erg ist niet, kan best even wachten, wie weet duurt het nog wel 3 of 4 maanden voor het lukt of langer! Hihihi maar ik doe het met plezier en heb het geduld ook. Sta er net als die andere dame in. Ik heb 1 zoontje en als het gelukt me nog een keer toelaat heb ik weer een mooi kindje en anders ja dan heb ik er 1 :) en daar ben ik al erg dankbaar voor!

Jullie horen het wel als dat ding verwijderd is hihi

groetjes

Terug
Bovenaan