spiraal verwijderen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik vroeg me eigenlijk af of alleen de huisarts je spiraal verwijderd of dat een verloskundige dit ook mag doen.

Groetjes Mama I.O.

een verloskundige is voor als je zwanger bent niet daarvoor (tenzij je naar een speciaal spreekuur gaat voor zwanger worden).
Maar spiraal verwijderen moet idd bij de huisarts.

succes.

Hoi

Verloskundigen doen dit volgens mij idd niet. Die houden zich alleen bezig met de zwangerschap en bevalling.
Je kunt ook terecht in het ziekenhuis bij de gyneacoloog. Daar ga ik meestal naartoe.
Ik weet niet of iedere huisarts dit doet. Bij ons in de praktijk is maar één huisarts van de vijf waar je hiervoor terecht kunt. Zou je even moeten navragen!

Succes

hoi

Ik heb me spiraal laten zetten bij de gyn en bij de huisarts laten verwijderen.
Dit omdat ik een maand moest wachten totdat de gyn tijd had en dat duurde me te lang (ja als je kiest voor een kindje moet dat ding er meteen uit hahaha).

Het is trouwens zo gedaan hoor, ik voelde er niks van.

succes,
groetjes quinta

(wat de meiden aangeven de vk doet het niet)

hoi
ik heb mijn spiraal pas laten verwijderen..bij de gyn.dat vond ik fijner als bij de huisarts.
maar dat is ieder voor zich!en het doet echt geen pijn! een sec en hij is er al uit.ik ben 2 dag erna ong.geworden en ik ben nu aan het wachten wanneer ik mag testen.
succes!!

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties,

ik denk dat ik het dan toch maar de gyneacoloog laat doen. Ik heb er niet zon goed gevoel bij als mijn huisarts dat gaat doen. 'heb je daar nog een verwijzing voor nodig???

X Mama io

hoi nee je kunt gewoon bellen voor een afspraak!
gr xx

Terug
Bovenaan