Spiraal vraagje!

Hoi hoi meiden,

Ik ben hier eigenlijk een beetje nieuw...
Sinds kort hebben wij besloten om voor een 2e wondertje te gaan :)

Nou is het zo dat ik Maandag naar de huisarts ga om de spiraaltje te laten verwijderen...

Doet dat minder zeer dan erin brengen?
Ik heb namelijk best wel veel pijn gehad met inbrengen..
Maar dat is natuurlijk iedereen voor zich!

En ik las veel op internet, dat je dan gelijk weer heel erg vruchtbaar bent?
Want met de pil moet je lichaam nog helemaal ontwennen van de hormonen...Maar dat is met de Mirena hormonen spiraaltje toch ook zo?

Groetjes,

Jacqueline

hey hey..!!!

Dit zijn niet mijn eigen ervaringen maar van mensen om me heen, die werden na hun spiraaltje meteen zwanger..

En sereuis dan praat ik al 2 maanden later al echt ongelofelijk...

Of pijn doet, ja de 1 had wel beetje last en de ander vond het erg mee vallen dus het viel over algemeen wel mee..

Heel veel succes..!!!

Hoi

ik heb mn spiraal 8 januari l;aten verwijderen en geen centje pijn gehad!!!!
inbrengen vond ik e cht pijnlijk maar verwijderen was 1 keer diep zuchten en de ha had hem al eruit!!

ik ben meteen erna gaan vloeien nouja 2 dagen laternormale menstruatie maar helaas deze maand enorm gaan vloeien op de innestelingsdag dat de ha denkt dat het is misgegaan tijdens innesteling e hun noemen dat al een vroege miskraam!

maar goed we gaan er deze maand weer voor en hoop zeker snel zwanger te zijn maarja je hebt het niet voor het zgge he mn eerst kregen we als een kadootje nu vind ik het wel lastiger dus hhaha

succes ermee

danielle

Bedankt voor jullie reactie's!

Ik laat het maar over me heen komen dan !

Ja ik ben wel benieuwd hoelang het gaat duren...Met de 1e was ik gewoon aan de pil....En het heeft ongeveer 7 maanden geduurt voordat ik pas echt zwanger was...
Waarscheinlijk omdat de hormonen gewoon een beetje uitgewerkt moest worden!

Nou ja, wie weet....Voor hetzelfde geld duurt het wel een jaar...
Is toch geen peil op te trekken denk ik :)!

Jullie ook allemaal succes!

Groetjes,
Jacqueline

Terug
Bovenaan