Spiraaltje eruit en daarna bloedverlies. Wanneer nu ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Zit met het volgende probleem waar ik niks van snap.
Heb 2 jaar een spiraaltje gehad. Woensdag  10 september is die eruit gehaald omdat we een kinderwens hebben. Ik was die week daarvoor ongesteld (van 29 aug t/m 6 sep). Die woensdags (10 sep) spiraaltje eruit waarna ik in het weekend behoorlijk veel bloedverlies heb gehad, Daarna was het weer helemaal over. Maar wanneer wordt ik nou ongesteld? Of was dat weekend mijn ongesteldheid (wel kort op de vorige dan)? Ik ging eigenlijk ervan uit met rekenen dat ik gister ongesteld had moeten worden. Gister was nl de 28ste dag wanneer ik uitga van de eerste dag van mijn ongesteldheid toen ik het spiraaltje nog inhad. Ik was altijd regelmatig. Ik snap er niks van. Wie heeft dit ook meegemaakt en weet wat meer.
Doeg.

hoi, ik had een beetje bloedverlies na het verwijderen (en uitstrijkje) en werd een ruime week later ongesteld dan normaal... (dacht natuurlijk gelijk dat ik zwanger was ). Denk dat het er bij zal horen want heb daarna een normale cyclus gehad.

Gewoon afwachten en voor de zekerheid opletten dat je niet toch je eisprong voelt naderen...

Hallo..

Lastig iets he dat vrouwelijk lichaam..
Bij mij is het spiraaltje er vorige week uitgehaald, had 2 dagen licht bloedverlies en daarna barstte het los.
Dat duurdt nu al bijna een week, een vroegere menstruatie duurde altijd maar 4 of 5 dagen. Ik weet dus niet eens of dit een echt menstruatie is??
Het is nu bijna over, maar ik denk dat ik deze maand gewoon als een proefmaand moet zien! En dan maar af moet wachten na hoeveel dagen de menstruatie weer komt.

Ik denk dat je gewoon ff lekker moet klussen en gewoon af moet wachten wanneer de menstruatie weer (hopelijk niet natuurlijk ) op gang komt..

Groetjes!!

Terug
Bovenaan