spiraaltje....jullie ervaring?

Ik ben nu weer aan de pil Diane35, maar ik krijg weer 3 dagen migraine als ik ongesteld ben en daar ben ik echt helemaal klaar mee en denk dat dit echt door de pil komt. Ik heb namelijk heel mijn zwangerschap geen migraine gehad.

Ik lees dat veel van jullie een spiraaltje hebben en graag zou ik jullie ervaring willen weten.

Ik had met het spiraaltje net zo vaak migraine als zonder. Tijdens de zwangerschap ook geen last gehad van de migriane maar nu heb ik het weer net zo vaak als daarvoor. Dus een middeltje tegen migraine is het zeker niet. (had soms weleens het idee dat het juist erger er van werd) Maar het kan bij iedereen anders zijn natuurlijk. Toen ik de hormoonkuren had om zwanger te worden, was het trouwens nog veel erger. Heb je wel goede medicijnen tegen de migraine?

@Nicole heb je er ook last van zonder de pil? Dan zou je een koper spiraaltje ofzo kunnen nemen. Ik weet niet wat voor spiraaltje jij @supertje had.
Ik heb geen last van migraine dus weet daar niet veel van.

Ik ben helemaal blij met het Mirena spiraal. Ik heb het voor beide kids ook gehad en werkelijk nog nooit problemen gehad. Bovendien werd ik ook niet meer ongesteld waar ik erg blij mee was. Het is wel zo dat niet alle maandelijkse kwaaltjes ook verdwijnen. Ik heb nog steeds rugpijn als altijd en ben nog steeds wat meer prikkelbaar als anders. Dus of het een garantie is dat je migraine niet meer terug komt durf ik niet te zeggen. Morgen toevallig weer controle bij de gyn of de nieuwe spiraal goed zit. Succes met je keuze!

Vind het spiraaltje een uitkomt, dit is de 2e die ik heb en ik ben niet meer ongesteld en voel me erg goed. Had ook vaak last van migraine maar daar heb ik nu eigenlijk helemaal geen last meer van!!

Groetjes Anne

ik heb nu inmiddels een maand geleden ook een spiraaltje geplaatst en heb nog steeds dagelijks lichtelijk bloedverlies. Is dit normaal? Verder heb ik er ook geen last van.

@Geeltje Het kan voorkomen. Ik had het beide keren 2 weken lang. Maar het eerste halfjaar kun je er geen peil op trekken wanneer je wel wat bloedverlies hebt en wanneer niet. Ik kreeg weleens doorbraakbloedingen. Na een half jaar was dat over en kwam er helemaal niets meer tot het verwijderen.

Terug
Bovenaan