Spiraaltje laten verwijderen in juni?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn berichtje werd niet geplaatst dus doe nu nog even kort een 2e poging.
Heb 2 juni mijn spiraaltje laten verwijderen en zou graag met meiden in contact willen komen die ook een spiraaltje hebben gehad.

Doeg!!

Hallo,
Ik probeer het nogmaals de site doet weer eens gek plaatst mijn bericht niet.
Ik ben 34 jaar en heb een dochtertje dat vandaag 3 jaar is geworden.
Ik heb op 13 juni mijn spiraaltje laten verwijderen.
Ik ben na mijn eerste zwangerschap in een ernstige postnatale depressie gekomen waardoor ik een vervelende en moeilijke tijd achter de rug heb.
Maar na omstandigheden gaat het nu redelijk goed. Ben nog wel onder behandeling van een psychiater en psycholoog. Na veel overleg hebben we besloten samen met de psychiater dat ik zwanger mocht worden ivm de medicijnen die ik gebruik.
Wel moeten er als ik zwanger ben meer onderzoeken worden gedaan, omdat ik meer kans maak op een kindje met een hartafwijking wat wel goed te opereren is.
Al met al ben ik nu blij dat mijn spiraaltje heb laten verwijderen we gaan er nu helemaal voor en volgens de huisarts heb ik nu meteen kans om zwanger te raken.
Het is dus heel spannend.
Ik wens je veel succes en misschien tot horens.

groetjes monique

hij doet t weer...gelukkig!! wat een verhaal zeg...en dapper van je dat je t nu weer gaat proberen...was de drang naar nog een kindje zo groot? aangezien de risico's best aanzienlijk zijn...

wij gaan voor ons eerste kindje nu en ik ben zooo benieuwd. heb er iig heel veel zin in en hoop dat we niet te lang hoeven te wachten. volgens mij vandaag mijn eisprong en een piepklein beetje bloedverlies. geen idee wat dat kan zijn maar we doen ons best!!

spreek je weer en succes!

hallo meiden

ik heb drie en half jaar een spiraaltje gehad
eind maart laten verwijderen
duurde maaar liefst acht weken voor ik ongesteld werd pffff..
nu deze maand voor het eerst netjes na 28 dagen ongi
vanaf volgende maand gaan we voor het echie zal ik maar zeggen
wil het heeeeeeeeeeeeeel graag maar vind het nu ook wel heeeeeeeeeeeel eng worden en jullie?

gr t

ik moet nog steeds wachten op een oproep van het ziekenhuis om mn spiraaltje te laten verwijderen.
de ha kon hem bij mij niet meer vinden en de gyn ook niet. nu gaan ze hem weghalen met een cameraatje. en omdat het dan een dagopname wordt (een paar uurtjes) moet ik wachten op een oproep. vind het echt behoorlijk irritant wacht nu al bijna een maand!!
dus denk dat ik binnenkort zelf maar es ga bellen mischien zijn ze me wel vergeten.

Wat irritant inderdaad!! Ik heb mijn spiraaltje laten plaatsen bij de gyn omdat mijn ha dat niet deed. Voor het verwijderen ervan heb ik dus ook weer zelf een afspraak gemaakt. Toen ik daar kwam konden ze het in eerste instantie ook niet gelijk vinden maar met behulp van iets (waarschijnlijk een cameraatje dus) is het toch gelijk verwijderd. Ik hoefde daar gelukkig niet weer een nieuwe afspraak voor te maken. Bovendien zie ik het nut er niet van in dat zij jou moeten oproepen. Ik zou gewoon bellen en zeggen dat je een afspraak wilt maken, waarom moet dat zo lang duren???

Succes ermee iig en hou ons op de hoogte!! Zou het je eerste worden?

Hoi,
Het is inderedaad nog al wat maar we hebben er ook lang over gedaan om deze beslissing te nemen de psychiater vond dat de tijd er nu wel rijp voor was en ik heb andere medicatie gekregen die minder risico met zich mee brachten.
Ik ben nu wel benieuwd hoe het allemaal zal lopen of mijn cyclus wel gewoon om de 28 dagen is of dat ik langer geduld moet hebben voor we er echt voor kunnen gaan.
Voor  mijn eerste zwangerschap gebruikte ik de pilen toen ik gestopt was telde ik meteen aan wat eindigde in een miskraam en de maand erop was het dan echt raak.
Ben nu dus wel benieuwd hoe dit zal gaan nu ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen.
Had de pil 15 jaar geslikt en het spiraaltje heb ik bijna 3 jaar gehad.
Wat betreft dat bloedverlies kan ik je niet verder helpen.

tot schrijfs groetjes monique

Terug
Bovenaan