spiraaltje verwijderd wanneer komt je menstruatie

Hoi meiden

Ik zit met een vraag, heeft iemand enig idee wanneer je menstruatie komt na het verwijderen van  het spiraal

ik heb donderdag 11 okt. me spiraaltje laten verwijderen en op zaterdag 13 okt   tot maandag 14 okt. ligt bloed verlies gehad (helder) was dit me menstruatie of niet.

Of zou het kunnen zijn dat ik me menstruatie heb gehad toen ik me spiraal nog had en dat dit een bloedinkje heb gehad van het verwijderen en dat ik nu zwanger zou kunnen zijn (ik heb meedere zwangerschaps verschijnselen gevoelige borsten, beetje branderige tepels, geen honger, heel veel plassen enz)

Als ik wel zwanger zou zijn wanneer zou je dan kunnen testen want heb dan geen idee wanneer me laatste menstruatie was

hoop dat jullie reageren dat ik wat zekerder word
groetjes quinta

Hoi sorry ik heb ook geen antwoord voor jou maar ik wil het ook graag weten.
Ik weet wel dat als je 1 dag voordat je het spiraaltje eruit hebt laten halen je eisprong had gehad dat de kans groot is dat je meteen zwanger kunt zijn!!

ik hoop het voor je

Groetjes Mama Tanja

Hey mama tanja

bedankt voor je reactie, nou zit ik te denken wanneer zal ik dan testen hihihih
nou ja zo blijft het he.

maar vreemd dat niemand hier ervaring mee heeft en het meld.

jammer misschien komt het nog (ik hoop het zo)

groetjes quinta

Hoi hoi,

Een precies antwoord kan ik je helaas niet geven.
Zelf heb ik 11 september mijn Mirena spiraal eruit laten halen.
Een week eerder had ik heel licht bloedverlies (waarschijnlijk menstruatie, maar was tijdens Mirena gebruik zeer onvoorspelbaar/onregelmatig)
13 september begon ik echter weer te vloeien, voor een aantal dagen.
Ik kon dit niet plaatsen. Misschien houdt dat toch verband met het verwijderen van het spiraal. Kennelijk is de boel toch een beetje van slag.
5 oktober werd ik weer ouderwets ongesteld en meteen voor 10(!!) dagen.
Dus ondanks het feit dat de Mirena spiraal de eisprong niet onderdrukt, blijkt mijn hormoonhuishouding toch lichtelijk verstoord.
Eind deze week zou ik opnieuw ongesteld moeten worden, maar liever niet uiteraard!

Ik hoop eigenlijk voor je dat je snel ongesteld wordt zodat je een uitgangsdatum hebt.
Dat maakt het naar mijn idee prettiger.
Plus het feit dat je dan je vruchtbare dagen beter kunt uitrekenen (of ben je een van die vrouwen die exact voelt wanneer de eisprong plaats vindt?)

Enfin, veel verder kan ik je dus ook niet helpen. Ik denk dat je geduld moet hebben.
Succes in elk geval met zwanger worden!!

Liefs, vis79

Bedankt voor je reactie.

Ik moet dus afwachten tot ik weer menstrueer.
Ik ga volgende week wel een zwangerschap doen want heb best wel veel symptonen, weet niet of dat door me hormonen komt of door dat ik heel misschien tot zwanger ben.

hopen en duimen maar.

Jij ook veel succes met zwanger worden

groetjes quinta

Hoi,

ik heb mijn spiraal bijna een jaar terug (nov) laten verwijderen terwijl ik ongeveer halverwege mijn cyclus zat. Ik werd toen gewoon op de gebruikelijke dag ongi. Maar aangezien ik dus ook tijdens het spiraal ongi werd (gelukkig wel een stuk minder) wist ik dus wanneer dat zou moeten komen.
Ik denk dat je bloeding wrs komt doordat het spiraal eruit is gehaald. Ik kan niet meer herinneren of ik daar ook last van heb gehad, sorry.
Ik wil je hoop niet de grond in boren maar ga er maar vanuit dat je nog niet zwanger bent (kan het alleen maar meevallen :)). Het spiraal blijft hormonen bevatten die dus wel degelijk van invloed kunnen zijn op hoe je je voelt. Met de pil en spiraal heb ik eigenlijk nooit last van pijnlijke borsten gehad maar sinds nov is het elke keer weer wat. Verder had ik altijd een cyclus van 26 dagen maar sinds een half jaartje is het of 24 of 26 dagen.
Hopelijk heb je hier wat aan

succes
vs

Hier supergoed nieuws, ik ben zwanger!!!!

Schreef ik gister nog dat ik mijn menstruatie eind van deze week verwachtte, vanmorgen kon ik het niet laten om toch alvast een test te doen.
Ik heb die van het Kruidvat genomen omdat ik meerdere malen las dat deze zo gevoelig zijn.
Ik had wel wat vage verschijnselen, misselijk, duizeligheid bij opstaan etc.
En hij is dus positief.
Ik kan het nog nauwelijks bevatten.
Als alles goed blijft gaan ben ik 11 juli uitgerekend.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel geluk en hoop dat jullie mij snel volgen!!

liefs, vis79

Terug
Bovenaan