Spiraaltje zwangerschapsklachten

Kel lis

New member
Op het moment wordt ik helemaal gek van mijzelf. Ik heb al 2 kinderen en heb een spiraaltje (mirena). Ik heb een regelmatige cyclus van 4,5 week. Nu ben ik 6 weken nog niet ongesteld geweest. Dus 1,5 week over tijd. Nu kan het bij een mirena spiraal ook uitblijven de ongesteldheid maar ik heb het spiraaltje al een jaar, dus dat verwacht je dan wel eerder. Maar test gedaan en is negatief. Ik heb nu echt gespannen borsten en last van mijn buik en licht misselijk. Ik word helemaal gek. Gyn heeft gezegd dat het kan dat het goed kan zijn dat dit door het spiraaltje komt. Maar ik twijfel daar toch aan gek genoeg. Ik weet gewoon niet wat ik moet. Wil het nog wel even afwachten. Maar spiraaltje is 99,9 % veilig en test ook 99% dus dan kan ik toch niet zwanger zijn.. even voor de duidelijkheid, het zou geen ramp zijn hoor een zwangerschap maar ik wil gewoon weten wat er gebeurd met mijn lijf. Misschien zit ik op het verkeerde forum, maar hoop dat iemand zich misschien hierin herkend of ook ervaring mee heeft.
 
Terug
Bovenaan