spiraaltje

he hallo allemaal,

Ik weet niet war ik dit kwijt kan dus zet ik t maar op verschillende plekken neer.

 
Ik heb een vraagje. Ik heb zo'n 5 weken geleden een spiraaltje laten plaatsen. Er werd mij toen verteld dat de kans klein is dat hij verzakt of dat mijn lichaam hem afstoot. Nou die van mij is naar beneden gezakt en je hoeft geen moeite te doen om hem te voelen.(sorry voor de vieze praat) Ik moet dus vanmiddag naar de dokter die gaat alles controleren. Hij zal er wel uitmoeten. Nu heb ik geen zin in om het nogmaals te proberen het is nl geen pretje.... en daarnaast ik vertrouw het gewoon niet meer. Ik heb er geen zin in om nu alweer zwanger te raken.
 
Wie heeft dit ook wel gehad of heeft dit eens van iemand gehoord en wat zijn de ervaringen dan? Ben wel benieuwd of het nou echt zo weinig voorkomt!
 
Groetjes Linda
 
hoi
nou bij mij is hij ook verzakt en ben nu 37 weken zwanger van de derde.
voor ons dus nooit geen spiraaltje meer.
bij mij  is het gekomen doordat ik ging lijnen en ben toen ruim 14 kilo afgevallen waardoor de verhoudingen in je lichaam dus ook veranderen.
mijn man  voelde hem ook zitten maar toen was het al te laat en was ik al zwanger nu zijn we wel blij hoor met derde op komst maar in het begin is het even schrikken.
ik hoop dat je erop tijd bij bent om hem te vervangen.
groetjes patries
 
hallo,

ik ben van het aug 2004 forum en ben 9 weken geleden bevallen van een dochter. ik heb gisteren de mirena spiraal laten, toen ik de dokterspraktijk uitliep liep het bloed langs mijn benen met ook stolselverlies ben savonds nog naar de huisartsenpost geweest en volgens hun zat hij nog goed, ben benieuwd hoe het ons vergaat.

liefs kim
 
Terug
Bovenaan